قاضی‌زاده هاشمی: با هدف کمک به فوتبال ملی به فدراسیون رفتیم/ شروع بررسی اساسنامه در مجلس آغاز شده است

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، احسان قاضی‌زاده هاشمی درباره نشست امروز با اعضاى هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: به دعوت عزیزان در فدراسیون با اعضای هیئت رئیسه جلسه‌ای داشتیم. موضوعات مختلفی در این نشست مطرح شد. با توجه به سال پرکار پیش‌رو از فروردین تا پایان ۱۴۰۱، ضرورت داشت حمایت معنوی از مجموعه فدراسیون و هیئت رئیسه صورت بگیرد و نشان بدهیم که مجلس و سایر قوا در کنار فوتبال ملی هستند.

وی افزود: یکی از کارهایی که به شکل خاص با قید نام فدراسیون داریم، در بودجه ۱۴۰۱ فدراسیون‌های حاضر در مسابقات بین‌المللی شاخص امیدواریم مجلس بتواند حمایت لازم را در بودجه داشته باشد و فدراسیون مورد حمایت اعتباری قرار بگیرد. درباره عدد آن هم به محض نهایی شدن، رسماً اعلام می‌کنیم.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به مسئله اساسنامه فدراسیون فوتبال عنوان کرد: اصلی‌ترین نکته این بود که وضعیت جاری را در نظر بگیریم و کمک‌هایی داشته باشیم تا با حمایت دستگاه‌های مربوطه، تیم‌های ملی مورد حمایت باشند. بحث اساسنامه هم بود که مجموعه فضاها را منعکس کردیم که امیدواریم این روند و موضوعات مربوطه به جد در دستورکار قرار بگیرد و روند مجلس را مرور کردیم. ان‌شاءالله با روند حقوقی و قانون‌گذاری مناسب درباره اساسنامه پیش برویم. شروع بررسی اساسنامه به مجلس صورت گرفته، ولی روند بررسی براساس آیین‌نامه داخلی مجلس مشخص است. مکاتبه‌ای با رئیس مجلس صورت می‌گیرد تا معاونت مجلس نظر کارشناسی بدهد و پیش برویم. وارد بحث‌های ویژه نمی‌شوم. باید درباره مکاتبات و ملاحظات قبلی در فضایی دیگر حرف بزنیم. کشورمان ساختارهای رسمی و مشخص دارد و برداشت‌مان این است که گارانتی‌هایی که قبلا مطرح بوده، بر اساس الزامات ساختار حقوقی کشور نبوده است. بخش عمده‌ای از مباحث امروزمان با هیئت رئیسه در همین باره بود و باید طی مسیرش در زمان خودش پیش برود.

همیلتون: مرسدس ماشین خوبی نداشت/ احساس ناامیدی نمی‌کنم
هم اکنون بخوانید

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین گفت: امروز پس از چند سال پایم را داخل فدراسیون فوتبال گذاشتم و آخرین بار سال ۱۳۹۵ بود. با قصد کمک به ورزش و فوتبال ملی آمده‌ایم. حضورمان در راستای حمایت از تیم هیئت رئیسه و سرپرست فدراسیون است. ماجدی چهره‌ای فوتبالی است و امیدوارم موفق باشد. هدف اصلی ما در این شرایط فدراسیون، حمایت و عبور از این وضعیت در جهت حضوری موفق در جام جهانی است. من و فروردین پیش از اعزام به بحرین در اردوی کیش حاضر شده بودیم و در کنار تیم بودیم. نگاه‌مان تقویت فوتبال ملی است و فدراسیون به پشتیبانی نیاز دارد. پیگیری‌هایی بعدی هم در همین راستا خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا