انتشار نام استاد ایرانی در رشته حقوق بین الملل در یک مجله کانادایی

به گزارش برنا؛ برای نخستین بار در جهان، مجله موفقیت (SUCCESS) نام دکتر عباس پورهاشمی استاد ایرانی برجسته حقوق بین الملل و رئیس موسسه تخصصی حقوق بین الملل کانادا (CIFILE) را در فهرست افراد موفق سال ۲۰۲۲  منتشر کرده است. این فهرست شامل تاثیرگذارترین اساتید، نویسندگان، معلمان، مربیان و رهبران فکری جهان است که دست‌آوردهای چشمگیری برای بشریت داشته اند.


انتخاب نام دکتر عباس پورهاشمی بر اساس نظر هیأت داوران و جمع آوری آرای عمومی در انتخابات سراسری جهان بود که اخیرا از سوی مجله موفقیت (SUCCESS) انجام شده است.


بر اساس رزومه منتشر شده در مجله موفقیت، دکتر پورهاشمی دارای مدرک دکتری در حقوق بین الملل از دانشگاه استراسبورگ فرانسه و فوق دکتری از دانشگاه یوکم کانادا است. وی بیش از ده سال استادیار و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات بوده است.


در انتخاب وی به عنوان تاثیرگذارترین افراد جهان، فاکتورهایی چون تدریس حقوق، آموزش وکلا در کشورهای مختلف، انتشار بیش از ۲۰۰ کتاب و مقاله به زبانهای فارسی، انگلیسی و فرانسه، عضویت در سازمانها و مجامع بین المللی از قبیل کانون وکلای دیوان بین المللی کیفری نقش داشته است. گوگل اسکالر تاثیر جهانی تلاش های وی را در توسعه ادبیات حقوق بین الملل نشان می دهد. وی همچنین در بسیاری از کنفرانس ها و سمینارهای ملی و بین المللی به عنوان حقوقدان بین الملل شرکت و سخنرانی کرده است.


مشارکت و عضویت دکتر پورهاشمی در انجمن‌های حرفه‌ای، هیئت‌های تحریریه و کمیته‌های علمی بین‌المللی، نشان‌دهنده نقش او در توسعه حقوق بین‌الملل است. او علاوه بر ریاست مؤسسه تخصصی حقوق بین الملل کانادا (CIFILE) و سردبیری مجله کانادایی حقوق بین الملل  (CJIL)، عضو کانون وکلای دیوان کیفری بین‌المللی (ICCBA) و عضو کمیسیون جهانی حقوق محیط زیست IUCN می باشد. درنهایت، نقش وی به عنوان “متخصص حقوق بین الملل” توسط پایگاه اطلاعات کارشناسان سازمان ملل متحد (UNESCAP) به رسمیت شناخته شده و با فعالیت‌های خود ثابت کرده است که یکی از برجسته ترین حقوقدانان، دانشگاهیان و کارشناسان شناخته شده جهانی در زمینه حقوق بین الملل به شمار می آید.

همکاری ایران با چین برای تولید آنتی بادی کاربردی در درمان سرطان
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا