کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف| دلخانی فینالیست شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف از امروز پنجشنبه ۲۸ بهمن آغاز شد.

در پایان روز نخست این رقابت‌ها که تا اول اسفند ماه در شهر ولیکو ترانوو برگزار می‌شود نتایج زیر برای کشتی‌گیران کشورمان رقم خورد:

کشتی آزاد
در وزن ۶۱ کیلوگرم داریوش حضرتقلی زاده در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ مغلوب کولسنیک از مولداوی شد و با توجه به شکست این حریف مقابل راویندر از هند در مرحله یک چهارم نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم یوسف کامرانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۱ از سد ویسیلی از مقدونیه گذشت. او در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل رمضمان رمضان‌اُف از بلغارستان با نتیجه ۱۱ بر ۱ مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها رفت.

در وزن ۷۹ کیلوگرم مصطفی قیاسی در دور نخست با با نتیجه ۱۱ بر صفر، حسن از بلغارستان را مغلوب کرد. او در دور بعد مقابل میرزاگالیف از قزاقستان با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل استینوف در حالی که ۷ بر ۱ پیش بود با توجه به سه اخطاره شدن این حریف روس به مرحله نیمه نهایی راه یافت. قیاسی در این مرحله برابر علی شعبان‌اُف دارنده مدال برنز جهان از بلاروس با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب و راهی دیدار رده بندی شد.

ایران - سوریه، حریفی با ۵ دهه حسرت
هم اکنون بخوانید

در وزن ۹۲ کیلوگرم مهدی حاجیلوئیان پس از استراحت در دور نخست  در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۲ مقابل عثمان نورماگمدوف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان شکست خورد و با توجه به مغلوب شدن این حریف آذربایجانی در مرحله نیمه نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

کشتی فرنگی
در وزن ۵۵ کیلوگرم سید آرش نگهداری پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل دریدی از الجزایر با نتیجه ۱۱ بر صفر شکست خورد. با توجه به شکست این کشتی‌گیر الجزایری در مرحله نیمه نهایی، آرش نگهداری حذف شد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر دیمیتریجویچ از صربستان را مغلوب کرد. او در دور بعد با نتیجه   ۷ بر ۳ کانیبک اولو از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. دلخانی در این مرحله مقابل اریک توربا دارنده مدال نقره بازی های اروپایی با نتیجه ۷ بر ۶ به برتری رسید و به دیدار فینال راه یافت.

در وزن ۷۲ کیلوگرم علیرضا عبدولی در دور نخست با نتیجه ۸ بر ۱ پورتمانن از سوئیس را مغلوب کرد و در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب علی ارسلان کشتی‌گیر کشورمان از صربستان شد و با توجه به راه‌یابی ارسلان به دیدار فینال، عبدولی به گروه بازنده ها راه یافت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۱ کیسمونی از مجارستان را مغلوب کرد و در دور سوم نیز با نتیجه ۸ بر ۱ از سد آسیکیف از قرقیزستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب گلا بولکوادزه قهرمان زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان شد و به دیدار رده بندی رفت.

جام جهانی قطر| احساس امنیت بیشتر هواداران زن به لطف ممنوعیت مشروبات الکلی
هم اکنون بخوانید

در روز دوم مسابقات، رضا مومنی در وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد، در مسابقات مقدماتی در به مصاف حریفی از الجزایر می رود.

سایر کشتی گیران کشورمان در مسابقات مقدماتی روز سوم این مسابقات حضور خواهند داشت.

ترکیب تیم اعزامی ایران به این مسابقات و برنامه برگزاری به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

۵۷ کیلوگرم: رضا مؤمنی
۶۱ کیلوگرم: داریوش حضرتقلی زاده
۷۰ کیلوگرم: یوسف کامرانی
۷۹ کیلوگرم: مصطفی قیاسی
۸۶ کیلوگرم: محسن مصطفوی
۹۲ کیلوگرم: مهدی حاجیلوئیان
۹۷ کیلوگرم: میثم عبدی
۱۲۵ کیلوگرم: یداله محبی
مربیان: مصطفی میرعمادیان – مجید نظری
داور: غلامرضا بهارلو

کشتی فرنگی:

۵۵ کیلوگرم: سید آرش نگهداری
۶۰ کیلوگرم: سعید اسمعیلی
۶۳ کیلوگرم: میثم دلخانی
۷۲ کیلوگرم: علیرضا عبدولی
۸۲ کیلوگرم: علیرضا مهمدی
مربیان: ملک محمد بویری- سید نظام حسینی
سرپرست: سید هاشم میرزاده

بر اساس برنامه این مسابقات رقابت های اوزان ۶۱، ۷۰، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد و اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۲ و ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی روزهای پنج شنبه و جمعه (۲۸ و ۲۹ بهمن)، مسابقات اوزان ۵۷، ۶۵ و ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد و ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی روزهای جمعه و شنبه (۲۹ و ۳۰ بهمن) و رقابت‌های اوزان ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد و ۶۰، ۶۷ و ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی روزهای شنبه و یکشنبه (۳۰ بهمن و اول اسفند) برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − دو =

دکمه بازگشت به بالا