فریبا: کار هیئت رئیسه برای عزل عزیزی خادم درست بود/ ماجدی مدیری آشنا به فوتبال است

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره برکناری شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: اتفاقاتی در فدراسیون‌مان افتاد که شاید ۱۰ درصدش را بدانیم و بقیه را ندانیم، مگر اینکه هیئت رئیسه همه دلایل را بیان کند. اگر اعضای هیئت رئیسه به این اجماع رسیدند که عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال برکنار شود، باید برود. اگر بحث ارتباطات بیرونی و ماجرای خوبان عالم صحت داشته باشد، هیئت رئیسه اقدام درستی کرده است. اینها چیزهایی است که شنیده بودیم و نمی‌دانیم چقدر واقعیت داشته است.

وی افزود: در نسل تکنولوژی، بچه هشت ساله با تلفن همراه با تمام دنیا ارتباط می‌گیرد، آن وقت اینجا بحث خوبان عالم مطرح می‌شود! اگر قرار بر این بود کسی با این کارها به جایی برسد هندوستان بهترین فوتبال دنیا را در اختیار داشت، چون بهترین ساحران آنجا هستند! باشگاه‌های خارجی را ببینید دنبال چه مسائلی هستند و ما دنبال چه چیزهایی هستیم. در کل امیدوارم هیئت رئیسه مسائلی را که باعث برکناری عزیزی خادم شده است، بیان کند تا متوجه شویم داستان چه بوده است.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد انتخاب میرشاد ماجدی به‌عنوان سرپرست موقت فدراسیون فوتبال هم اظهار داشت: ماجدی سال‌ها در فدراسیون فوتبال حضور داشته است. ماجدی آدمی است که سابقه بین‌المللی داشته و به مسائل فنی فوتبال هم آشناست. امیدوارم بتواند کارهایی انجام دهد که نتایج خوبی برای فدراسیون داشته باشد.

انتهای پیام/

حضور 3 نماینده ایران در جدول اصلی جام‌جهانی سابر مجارستان/ فتوحی حذف شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − شش =

دکمه بازگشت به بالا