تاکید رئیس جمهور بر ارتباط مستمر دستگاههای اجرایی با دانشگاهها

سخنگوی دولت گفت: رئیس جمهور در اکثر جلسات هیات دولت بر ارتباط مستمر و موثر دستگاه های اجرایی با دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی تاکید دارند.


به گزارش ایلنا، نشست سخنگوی دولت با مدیران دانشکده مدیریت رسانه دانشگاه تهران برگزار شد.


در این نشست ظرفیت‌های موجود همکاری برای ایجاد ارزش افزوده بین شورای اطلاع رسانی دولت و گروه مدیریت رسانه دانشگاه تهران مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.


بهادری جهرمی پس از بازدید از دانشکده شامل مرکز نوپای مدیریت دانش، واحد آموزش، کتابخانه، مرکز نوآوری کسب‌وکار، سالن ورزشی، ساختمان امام رضا و دیگر قسمت‌ها بر اهمیت نوسازی و ارتقاء کیفیت فضاهای دانشکده تاکید کرد.


سخنگوی دولت در این باره گفت: دولت نگاه ویژه‌ای به ارتباط خود با دانشگاه دارد و در نگاه تحولی در عرصه‌های حکمرانی، بر علم بنیان بودن تحول تاکید دارد.


همچنین وی درباره ارتباط بخش‌های مختلف دولت با مراکز آموزشی و پژوهشی و اخذ نظرات کارشناسی نخبگان را از سیاست‌های دولت مردمی اظهار کرد: رئیس جمهور در اکثر جلسات هیات دولت بر ارتباط مستمر و موثر دستگاه‌های اجرایی با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی تاکید دارند.


رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، گروه مدیریت رسانه دانشگاه تهران را ظرفیتی قابل توجه دانست که می‌تواند به همراه دیگر مراکز آموزشی مرتبط، پشتوانه کارشناسی و علمی مناسبی برای فعالیت هاو اقدامات رسانه‌ای و اطلاع رسانی دولت باشد.


وی انجام پژوهش‌های کاربردی و مطالعات تطبیقی، برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت کاربردی برای مدیران، کارشناسان روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه و تدوین پیوست‌های رسانه‌ای از جمله موضوعاتی برشمرد که می‌تواند مورد فعالیت مشترک دانشکده با شورای اطلاع رسانی دولت باشد.

آمریکا حتی یک کلمه به تعهدات خود برای حفظ برجام اشاره‌ای نمی‌کند
هم اکنون بخوانید


در این نشست رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با اشاره به تاریخچه دانشکده افزود: توانمندی‌های دانشکده مدیریت و هیات علمی این مجموعه می‌تواند در بسیار از زمینه‌های مدیریتی، اقتصادی و رسانه‌ای راهگشای مدیران دولتی باشد و از طرفی موجب ارتباط هرچه بیشتر جامعه علمی با بدنه دولت و نظام باشد.


روشندل اربطانی یکی از اعضای هیات علمی گروه مدیریت رسانه در این دانشکده اظهارداشت: نقش رسانه در یاری رساندن به پیشبرد اهداف دولت را نمی‌توان نادیده گرفت و تدوین پیوست‌های استاندارد رسانه‌ای در دولت ضرورتی اجتناب ناپذیر به شمار می‌رود.


وی درباره راه‌اندازی شبکه تلویزیونی اینترنتی گفت: راه‌اندازی چنین فضاهای رسانه‌ای که با تلاش سید مهدی شریفی دانشیار گروه مدیریت رسانه به نتیجه رسیده است نشان می‌دهد که ظرفیت‌های خلاقانه‌ای برای تقویت بازوهای رسانه‌ای دولت در جهت توسعه کشور وجود دارد و این دانشکده با تمام استعدادها و ظرفیت‌ها می‌تواند ظرفیت‌های حرفه‌ای و آکادمیک خود را در اختیار دولت و شورای اطلاع‌رسانی قرار دهد.


 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا