بهترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در سال ۲۰۲۲

به گزارش برنا، انسان موجودی اجتماعی است که همواره به دنبال پیدا کردن راه ارتباطی برای برقراری تماس با دیگران است که بتواند با صرفه‌جویی در وقت و هزینه مقداری از تنهایی خود را کاهش دهد، یکی از این راه‌های ارتباطی شبکه‌های اجتماعی بوده است که  بهترین بستر برای برقراری این ارتباط برای تمامی افراد است.


شبکه‌های اجتماعی امروزه به جزئی جدا نشدنی از از زندگی ما تبدیل شده‌اند، تا حدی که برخی افراد به کمک این شبکه‌های اجتماعی به درآمد نیز رسیده‌اند.


با پیشرفت و گسترش اطلاعات رایانه‌ای و برنامه نویسی، طراحان اپلیکیشن‌ها و سایت‌های مختلفی را ساخته‌اند. البته تمامی این برنامه‌های ساخته شده موفق عمل نکرده‌اند و برخی از آنها با شکست مواجه شده‌اند و دیگر هیچ کاربری از این برنامه‌ها استفاده نکرده است اما در کنار این برنامه‌های منسوخ شده برخی دیگر  بسیار محبوب هستند و مدت زمان زیادی است که در بین مردم استفاده می‌شوند. ما در این مطلب سعی کرده‌ایم تعدادی از بهترین شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۲ را معرفی کنیم و سایت معتبری جهت آموزش به شما معرفی کنیم تا شما به کمک این سایت می‌توانید تمامی آموزش‌های لازم را فرا بگیرید، پس با ما همراه باشید.


بهترین شبکه‌ های اجتماعی سال ۲۰۲۲


بهترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در سال 2022


ما در این قسمت برخی از بهترین شبکه‌های اجتماعی را برای شما معرفی خواهیم کرد و عمده کارایی این سایت را برای شما شرح خواهیم داد اما این شبکه‌های پرطرفدار شامل:



  •  توییتر (Twitter)


یکی از پرطرفدارترین وب سایت‌های مورد استفاده افراد در سراسر جهان توییتر است که در سال ۲۰۰۶ شروع به فعالیت کرده است و افراد زیادی در ایران نیز به صورت جدی در این برنامه فعالیت دارند. تمامی محبوبیت این شبکه اجتماعی به‌خاطر سبک خاص و متفاوت این برنامه بوده است که تمامی کاربران را جذب خود می‌کند. محور اصلی فعالیت کاربران در توییتر ارسال پیام متنی است که تویت نامیده شده است، این برنامه فقط جنبه سرگرمی نداشته و گاهی صرفا جهت فعالیت‌های مهم است. شما با هر بار توییت زدن نظر خود را در معرض دید همگان قرار خواهید داد و افرادی دیگر نیز این تویت شما را پاسخ می‌دهند که همین‌کار باعث ارتباط شما با دیگران شده است. توییتر جز بهترین شبکه‌های اجتماعی است که همواره برای تمامی افراد جذاب بوده است و شما می‌توانید به کمک این برنامه ساعت‌ها با افراد مختلف تبادل نظر کنید، فقط توجه داشته باشید این شبکه اجتماعی برای استفاده در ایران نیازمند تغییر آی‌پی بوده و یا با متصل شدن به پروکسی‌های مختلف می‌توانید از این برنامه استفاده کنید.


جهت آشنایی با توییتر و نحوه ساخت اکانت و فعالیت به صفحه آموزش توییتر مراجعه کنید.



  • لینکدین (LinkedIn)


یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی لینکدین است که بین متخصصان از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. این برنامه به‌سرعت در بین کاربران رشد کرد و در مدت کوتاهی به یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد. افراد در لینکدین می‌توانند برای انواع مختلفی از شغل‌ها درخواست خود را ثبت کنند و نمونه‌ کارهای انجام شده خود را برای دیگر اعضای این برنامه به نمایش بگذارند، در لینکدین شما به‌راحتی می‌توانید تمام تخصص حرفه‌ای خود را به نمایش بگذارید و در مورد کارو کسب خودتان پست‌های مرتبط قرار دهید، این برنامه در سال ۲۰۰۳ آغاز به فعالیت کرده است و بعد از تنها ۳ سال یعنی در سال ۲۰۰۶ نزدیک به ۲۰ میلیون بازدید داشته است. شما به کمک این برنامه می‌توانید فعالیت اقتصادی نیز داشته باشید و به کمک معرفی شغل و حرفه خود به دیگران به کار خود رونق دهید. سعی کنید در این بستر اجتماعی به‌صورت مداوم فعالیت داشته باشید و صفحه شخصی خودتان را مداوم به روزرسانی کنید. البته شما به کمک جاب تیم می‌توانید تمامی نکات لازم جهت آموزش لینکدین را کسب کنید تا هرچه سریع‌تر در شغل خود پیشرفت داشته باشید.



  • واتساپ (Whatsapp) 


واتس‌آپ یک برنامه پیام‌رسانی بوده که شما به کمک این برنامه می‌توانید پیام متنی، تصاویر، یادداشت صوتی، فایل صوتی، اسناد و فیلم را برای دیگران ارسال کنید. این برنامه هر سال به‌صورت تصاعدی رشد کرده است و نسبت به سال‌های گذشته افراد بسیار زیادی از این برنامه اجتماعی استفاده می‌کنند. در ابتدا ویژگی‌های واتس‌آپ بسیار محدود بوده است اما با گذشت زمان و آپدیت‌های مداوم بسیار ویژگی به این برنامه اضافه شده است که به‌خاطر همین ویژگی‌های ارتباطی به یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. شما به کمک این برنامه می‌توانید با دیگران تماس برقرار کنید و در قسمت وضعیت عکس، فیلم و متن خود را برای دیگران به مدت ۲۴ ساعت به اشتراک بگذارید. یکی از دلایل محبوبیت این برنامه در ایران دردسترس بودن برنامه با آی‌پی ایران است، همچنین این برنامه از سرعت بالایی برخوردار بوده است که شما به راحتی می‌توانید با افراد زیادی چت کرده و تماس برقرار کنید.



  • فیس بوک


فیسبوک یکی از قدیمی‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که در سال ۲۰۲۰ تعداد ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون کاربر از این برنامه استفاده می‌کردند. کاربران می‌توانند به راحتی فیلم و عکس خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و از دیگر امکانات این برنامه استفاده کنند. فیس‌بوک یکی از بهترین بسترهای عالی برای برندها و فروشگاه‌ها محسوب شده است که افراد می‌توانند تمامی محصولات خود را در این برنامه برای افراد مختلف به نمایش بگذارند، اما لازم به ذکر است این برنامه در ایران دچار برخی محدودیت‌ها شده است که هنگام استفاده از فیس‌بوک دچار مشکل خواهید شد.



  • اینستاگرام


اینستاگرام یکی از شبکه‌های مجازی است که امکانات بسیار زیادی دارد و کاربران بسیاری از این برنامه استفاده کرده که باعث شده است به یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. اغلب افراد به این برنامه اعتیاد پیدا کرده‌اند و ساعت‌های زیادی را در این برنامه گشت و گذار می‌کنند. شما به کمک این برنامه می‌توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید و فیلم و عکس‌های خود را برای دیگران به اشتراک بگذارید. اینستاگرام امکاناتی دیگر نظیر استوری دارد که شما ‌می‌توانید عکس و فیلم مورد نظر را به مدت ۲۴ ساعت به اشتراک گذارید. شما به کمک فیلترهای متنوع این برنامه‌ می‌توانید عکس‌های جذابی گرفته و ثبت کنید. اما توجه داشته باشید که این برنامه صرفا جهت سرگرمی نمی‎‌باشد و افراد زیادی از طریق اینستاگرام به کسب درآمده رسیده‌اند. اینستاگرام از سریع‌ترین سیستم عامل‌های شبکه اجتماعی بوده است که با توجه به داشتن امکانات ویژه این برنامه اجتماعی به یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. از دیگر امکانات اینستاگرام می‌تواند به موارد زیر اشاره کرد:


  • یکی از امکانات مورد توجه نوجوانان لایو است که این برنامه از این امکان و قابلیت پشتیبانی کرده است.
  • چت با تمامی دوستان خود در این برنامه امکان‌پذیر است.
  • ویدیوهای آموزشی با مدت زمان طولانی.

  •  Snapchat


یکی از برنامه‌های دیداری در رسانه اجتماعی اسنپ چت است که در بین نوجوانان از محبوبیت بالایی برخوردار است. اسنپ چت امکانات ویژه‌ای دارد که این برنامه را بسیار جذاب کرده است. بیشتر کاربران این برنام سن پایین‌تر است ۳۴ سال دارند که به همین جهت بسیار مورد توجه بازاریابان قرار گرفته است.


بهترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در سال 2022


سخن آخر


ما در مطلب بالا برخی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های پرطرفدار بین مردم را برای شما معرفی کردیم اما برای اطلاعات بیشتر شما می‌توانید به سایت جاب تیم رفته و تمامی سوالات و ابهامات خود را در این زمینه برطرف کنید. جاب تیم (https://jobteam.ir) سایتی معتبر در ایران است که اقدام به آموزش شبکه‌های اجتماعی کرده است شما به‌راحتی می‌توانید به کمک این سایت آموزش‌های مختلف از جمله آموزش توییتر و لینکدین را فرا بگیرید. برای رفع ابهامات خود در زمینه برنامه و بسترهای اجتماعی با مشاورین جاب تیم در ارتباط باشید.


انتهای پیام/

درخواست واگذاری اراضی لازم برای احداث ایستگاه زمینی به وزارت ارتباطات
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 2 =

دکمه بازگشت به بالا