بخشی از دره فرحزاد در اختیار شهروندان تهرانی قرار می‌گیرد

شهردار منطقه ۵ با اشاره به جمع آوری معتادین متجاهر در دره فرحزاد گفت: تا روز طبیعت سال آینده بخشی از دره فرحزاد تقدیم شهروندان خواهد شد.


به گزارش خبرنگار ایلنا، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ تهران صبح امروز در جریان افتتاح بیش از ۲۰۰ پروژه عمرانی در شهر تهران با اشاره به پروژه های افتتاح شده در این منطقه گفت: امروز شاهد  افتتاح زیرگذر میدان آزادی، محمدعلی جناح هستیم.


او ادامه داد: پروژه های عمرانی این منطقه ۹۵ درصد تامین اعتبار شده است.


شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه دایره ارتباط با شهروندان را توسعه دادیم به تشکیل ۴ کار ویژه در این منطقه اشاره کرد و گفت: ۴ کارویژه اصلی را در نظر گرفتیم که موضوع دره فرحزاد و جمع آوری معتادین کارویژه اصلی ما بود که به ثمر رسید.امیدواریم اوایل سال آینده بخشی از دره فرحزاد را به مردم منطقه هدیه دهیم.


شریفی گفت: توجه ویژه به موضوع قرآن کریم و برگزاری محافل قرآن کریم از اقدامات شاخص این مدت بود.پویش آزادی زندانیان زن از دیگر اقدامات خوب انجام شده در این مدت بود.


شهردار منطقه ۵ ضمن ابراز امیدواری از توسعه متوازن در این منطقه گفت:  در پروژه های افتتاح شده امروز تلاش شد توسعه متوازن منطقه محقق شود. در همه ی محلات پروژه در حال  افتتاح داریم. در سال ۹۴ کلید افتتاح این مجموعه خورده بود اما نزدیک به ۴ سال پروژه تعطیل شد و در این ۴ سال سالانه دو تا سه کشته به دلیل تردد عابران داشتیم که امیدواریم بعد از این افتتاح به طور کامل ایمن سازی شود.

رتبه بندی بهترین سیستم های خدمات درمانی در جهان
هم اکنون بخوانید


شریفی با بیان اینکه ۷۰ نقطه حادثه خیز در منطقه وجود داشت که رفع شد گفت: از نظر هوشمندسازی شبیه سازی های خوبی در سطح منطقه اتفاق افتاد که دانش آموزها می توانند به عنوان نمونه هوشمند از آن بازدید کنند. تا چند روز آینده شاهد افتتاح فاز اول دومین کارخانه نوآوری در تهران هستیم و یکی از کارخانه های فرسوده قدیمی در حال مناسب سازی برای این منظور است.


شهردار منطقه ۵ گفت: تا عید مبعث پساب شهرزیبا که روزانه ۲۵۰۰ متر مکعب آب فاضلاب را به پساب تبدیل می کند را تقدیم شهروندان کنیم‌ هزینه این پروژه حدود ۴ و نیم میلیارد تومان است.همچنین ورزشگاه کن  در سال آینده بهره برداری خواهد شد.  بخشی از دره فرحزاد ایمن می شود و برای روز طبیعت به شهروندان تهرانی تقدیم می کنیم.


او گفت: در منطقه ۵ در ۴ سال آینده با افتتاح ۳۶ ایستگاه مترو رتبه اول را در حوزه حمل و نقل خواهیم داشت.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا