تاثیر پودر نسکافه گلد بر کبد چرب

به گزارش برنا، افرادی که در معرض بیماری های کبدی هستند، می توانند با مصرف نوشیدنی نسکافه گلد، به بهبود آسپارتات، آلانین و همچنین گاما سرم در بدن خود کمک کنند و تاثیرات بسزایی را در جلوگیری و پیشگیری از بیماری های قلبی به همراه دارند. همچنین با مصرف درست نوشیدنی نسکافه گلد، این تضمین ایجاد می شود که بتوانید از پیشرفت بیماری های کبدی، قلبی، سرطان و…  تا هفتاد و شش درصد جلوگیری کنید. همچنین استفاده از پودر نسکافه گلد کمک به افزایش عملکرد فیزیکی و افزایش انرژی میکند. و میتواند قبل از تمرین سبب افزایش انرژی و قدرت بدنی شما می شود. نسکافه با افزایش آدرنالین بدن سبب افزایش انرژی شده و بدن را برای فعالیت بدنی آماده می کند. خواص نسکافه برای دیابت نیز مفید بوده و خطر ابتلا به دیابت و پروستات را کاهش می دهد.


برای خرید شکلات خارجی از شرکت های معتبر دنیا کلیک کنید


بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب


قهوه آن دسته از نوشیدنی هایی است که به سادگی می توان به آن اعتیاد پیدا کرد. اما طبق چندین مطالعه صورت گرفته تاثیر مصرف قهوه بر بیماریهای کبدی در سال ۲۰۱۵ نشان داده است که مصرف روزانه کمتر از ۱ فنجان قهوه منجر به کاهش ۱۵٪  خطر مرگ ناشی از بیماری های مزمن کبد می شود. همچنین نوشیدن روزانه ۴ فنجان قهوه با کاهش ۷۱ درصدی همراه است که این مطالعات نشان می دهد که نتایج، وابسته به مقدار مصرف (دوز) قهوه میباشد. به طور کلی، به نظر می رسد که بهترین تأثیرات در روز ۳ فنجان است. و اما در مورد زمان نوشیدن قهوه، هیچ زمان خاصی از روز وجود ندارد. شما هر زمانی از طول شبانه روز می توانید از نوشیدن فنجان قهوه خود لذت ببرید.

بیتکوین، عصای دست دور زدن تحریم!
هم اکنون بخوانید


قهوه با کبد چه میکند؟


به طور کلی کافئین و قهوه و نسکافه باعث می شود سوخت و ساز چربی کبد افزایش پیدا کند. نوشیدن روزانه سه تا چهار فنجان قهوه خطر این بیماری را به طرز چشمگیری کاهش می دهد.قهوه از پر طرفدارترین نوشیدنی های جهان است که علاوه بر لذت بردن از طعم آن تاثیرات زیادی هم برای بدن دارد. کافئین موجود در قهوه می تواند بیماری کبد چرب غیر الکلی را درمان کند. همچنین قهوه، این نوشیدنی تلخ و جذاب تاثیر زیادی در طول عمر انسان دارد. عادات نادرست غذایی باعث می شود کبد در معرض خطر قرار بگیرد، کبد هم مانند قلب یک عضو مهم است که اکثر افرادی که به کبد چرب مبتلا هستند از بیماری خود اطلاعی ندارند قهوه می تواند این خطر را کاهش دهد اما در قبال آن باعث افزایش انسداد رگ های کرونری می شود، همچنین مطالعات نشان میدهند که نوشیدن قهوه می تواند خطر ابتلا به سرطان کبد را تا ۴۰ درصد پایین بیاورد.


میزان مصرف نسکافه در روز


بعضی از نسکافه ها بدون کافئین هستند که کسانی که مشکلات در واقع عصبی و قلبی دارند بهتر است که از این نوع نسکافه ها استفاده کنند و در بعضی از نسکافه هایی که روی جلدشان می نویسد بدون شکر است معمولا با آسپارتون تهیه می شود. نسکافه های دیگر، قهوه فوری است که دارای کافئین بالا میباشد به همین علت بهتر است برای هرروز ۲ تا ۳ فنجان نسکافه مصرف کنید.


کرونا با کسب و کارها چه کرد؟
هم اکنون بخوانید

خاصیت نسکافه برای کبد


یکی از مهم‌­ترین خواص نسکافه این است که یکی از بزرگ‌­ترین منابع آنتی اکسیدان در رژیم غذایی میباشد. نسکافه می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های کبدی مانند سیروز و سرطان کبد را کاهش دهد. معمولا استفاده نسکافه بین ۱ تا ۳ فنجان در روز می‌تواند این بیماری‌های کبدی را تسکین دهد:


فیبروزیس


سیروزیس


هپاتیت B و C


بیماری کبد چرب (غیر مرتبط با الکل)


شرکت اسوکالا فروشگاه اینترنی مواد غذایی و لوازم ارایشی بهداشتی است که محصولاتی با کیفیت و قیمتی ایده ال عرضه میکند.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا