چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه خود داشته باشیم ؟

یکی از پرطرفدارترین نوع تیشرت ها مدل سفارشی است و معمولا این مدل با رضایت بیشتری در بین مشتریان همراه است.


قبل از انتخاب و خرید کادو پیشنهاد میشود از جدیدترین کادوهای سورپرایز کننده ازجمله چاپ طرح روی تیشرت،چاپ تیشرت عکسچاپ و لیوان حرارتی اکلیلی دیدن نمایید و در این مطلب قصد داریم  شما را با بهترین هدیه های سازمانی و مناسبتی آشنا کنیم.


چاپ طرح روی تیشرت


یکی از پرطرفدارترین نوع تیشرت ها مدل سفارشی است و معمولا این مدل با رضایت بیشتری در بین مشتریان همراه است.در انتخاب تصویر برای چاپ تیشرت عکسچاپ محدویتی وجود ندارد اما پیشنهاد می شود جهت چاپ از عکس های با کیفیت خود استفاده کنید. اگر به هر دلیلی تصمیم به گرفتن عکس  برای  چاپ روی تیشرت دارید یکی از بهترین گزینه ها مراجعه به آتلیه ها است. اگر امکان مراجعه به آتلیه برای شما فراهم نیست می توانید با رعایت قواعد کلی عکاسی مانند نورپردازی و ژست  عکس های خوبی برای چاپ بر روی تیشرت بگیرید. نکته قابل توجه اینکه تصویری که بر روی تیشرت چاپ می شود باید متناسب با سن استفاده کننده باشد مثلا برای کودکان بهتر است از تصاویر انیمیشنی و شخصیت های کارتونی مورد علاقه جهت چاپ  استفاده شود.


 


چاپ روی تیشرت عکسچاپ


8


حتما شما اسم تیشرت با طرح سفارشی را شنیده اید و بطور خلاصه می توان گفت که این تیشرت ها گزینه بسیار خوبی برای معرفی کسب و کارهای مختلف هستند. امروز چاپ تیشرت تبلیغاتی بشدت مورد توجه قرار گرفته و استفاده از آن علاوه بر زیبایی پوشش ، در معرفی کسب و کار ها تاثیر بسزایی دارد.چاپ تیشرت تبلیغاتی به دو صورت انجام می گیرد یا برای هدیه تبلیغاتی از آن استفاده می شود یا بعنوان لباس کار از آن بهره برده می شود. اگر به دنبال یک گزینه تبلیغاتی در جهت تغییر در کسب و کار خود هستید ما به شما   تیشرت  تبلیغاتی را معرفی می کنیم و شما میتوانید با قیمت  مقرون به صرفه ای در تیراژهای بالا تیشرت تبلیغاتی خود را سفارش دهید.

امضای صیانتی ترین قراردادهای صنعت نفت
هم اکنون بخوانید


 


لیوان حرارتی اکلیلی


9


خرید لیوان حرارتی اکلیلی با طرح دلخواه یکی از موارد مهم و مورد توجه اغلب مشتریان است. شما در ابتدا باید مشخص کنید که لیوان حرارتی  اکلیلی انتخابی چه سایزی داشته باشد و معمولا این ماگ ها در سایز های کوچک ، متوسط ، بزرگ تولید می شوند. قدم بعدی انتخاب جنس لیوان حرارتی است و این کالا از جنس استیل یا سرامیک ساخته می شود و البته برای چاپ عکس بر روی آن بیشتر جنس سرامیکی آن مورد استفاده قرار میگیرد.


پس از انتخاب جنس و سایز لیوان نوبت به انتخاب تصویر برای چاپ روی بدنه و دسته آن است و این مورد کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. نکته قابل توجه اینکه شما می توانید صفر تا صد کار چاپ بر روی لیوان ، بشقاب، تیشرت، ماگ و… را به شرکت عکسچاپ بسپارید . این شرکت یکی از مجرب ترین شرکت ها در زمینه چاپ عکس می باشد و همواره رضایتمندی مشتریان را در پی داشته است.


پایان رپرتاژ آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا