حکم انتصاب امیر سرتیپ حاتمی اعطا شد

در شورای هم اندیشی و هم افزایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور امیر سرلشکر موسوی، حکم انتصاب امیر سرتیپ حاتمی به سمت مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش، اعطا شد.


به گزارش ایلنا،  در شورای هماهنگی و هم اندیشی ارتش جمهوری اسلامی ایران که بمناسبت سالروز نیروی هوایی با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در ستاد نیروی هوایی ارتش برگزار شد، حکم انتصاب امیر سرتیپ حاتمی به سمت مشاور فرماندهی  کل نیروهای مسلح در امور ارتش اعطا شد.


امیر سرلشکر موسوی در این شورا با تبریک ماه مبارک رجب، ایام الله دهه مبارک فجر و ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی ارتش گفت:  به روح بلند شهدای کم نظیر نیروی الهی هوایی درود می‌فرستیم و ادای احترام می کنیم و آرزوی سلامتی جانبازان این نیرو و توفیق و سربلندی همه همرزمان خود در نیروی هوایی را مسئلت داریم.


وی افزود: همه سابقه نیروی هوایی ارتش افتخارآمیز است. هر ماموریت و وظیفه ای که به این نیروی الهی واگذار شده، به نحو احسن انجام داده و هیچ مانعی در انجام ماموریت ها از این نیرو ندیده‌ایم.


 فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ظرفیت های بسیار خوبی در نیروی هوایی وجود دارد، اضافه کرد: نیروی هوایی ارتش براساس ساختار و فرهنگ سازمانی خود در ماموریت ها، رزمایش ها، مردمیاری و … در سریع ترین زمان ممکن ورود کرده و به خوبی انجام وظیفه کرده است.


وی با اشاره به  ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این روز مبدأ تاریخی برای ملت ایران، اسلام و دنیا است. با یک نگاه تمدنی در عرصه جغرافیا و گذر تاریخ، متوجه می شویم که حضرت امام خمینی(ره) چه کار بزرگی بزرگی انجام دادند و ایشان بهتر از هرکسی بزرگی این کار و این مطلب که “انقلاب ما انفجار نور بود” را ترسیم کرده بودند.

ظرفیت بسیاری از بیمارستان‌ها پر شده است/ تقاضا داریم مردم ماسک استفاده کنند
هم اکنون بخوانید


امیر سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: اکنون پرچم تمدن و حکومت اسلامی در دستان مبارک مقام معظم رهبری(مدظله العالی) قرار دارد و با سربلندی پیش می رود، ان شاءالله با عنایات خداوند متعال، امام زمان(عج) و تدابیر نایب حضرت ولی عصر به تمامی آرمان های انقلاب دست پیدا خواهیم کرد.


فرمانده کل ارتش در ادامه با اشاره به حکم انتصاب امیر حاتمی از سوی فرماندهی معظم کل قوا گفت:  این حکم مبارکی برای ارتش است، پیش از این که به امیر حاتمی تبریک بگوئیم باید این انتصاب را به ارتش تبریک گفت.


وی افزود: امیر سرتیپ حاتمی مدیری شناخته شده و کم نظیر است که در عالی ترین بخش‌های تصمیم گیری نظام و بخش های اطلاعاتی  انجام وظیفه کرده است و انتصاب ایشان برای تقویت ارتش بسیار حائز اهمیت است و از این بابت از جایگاه یک سرباز از فرماندهی معظم کل قوا سپاسگزاریم.


در ادامه امیر سرتیپ حاتمی گفت: صمیمانه از رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا سپاسگزارم.

وی افزود: این انتصاب علاوه بر اینکه یک محبت ویژه  از سوی فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) به بنده است، یک نگاه ویژه درتقویت ارتش و نشان از اهمیت و جایگاه رفیع ارتش در نگاه بلند ایشان دارد.


امیر سرتیپ حاتمی  اظهار داشت: براساس این حکم، پیشنهادها و راهکارها که به هر اقدامی بیانجامد باید در راستای تقویت ارتش باشد.


در این شورا، جانشین و معاون هماهنگ کننده فرمانده کل ارتش، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، جانشین معاون هماهنگ کننده ارتش، فرماندهان نیروی زمینی، هوایی و دریایی،  رییس مرکز مطالعات راهبردی، فرمانده قرارگاه اقتصاد مقاومتی و معاون اجرایی حضور ارتش نیز حضور  داشتند.

جلسه هم اندیشی انتخاباتی حزب اعتماد ملی برگزار می شود
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا