تحقق کامل اهداف رونق تولید در گرو تعامل بیشتر بانک‌های عامل است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: تحقق کامل اهداف رونق تولید و ایجاد اشتغال در گرو همکاری و تعامل بیشتر بانک های عامل است.


به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ حشمت اله عسگری در جلسه خبرگان بانکی با اشاره به تسهیلات اختصاص یافته به استان از محل بندب تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و محدودیت زمانی جذب این تسهیلات اظهار داشت: با توجه به معرفی طرح ها به بانک های عامل انتظار می رود بانک ها با بررسی به موقع و نگاه رونق تولید و ایجاد اشتغال روند بررسی طرح ها را تسریع بخشند به گونه ای که در تعامل با متقاضیان شاهد ارجاع کمتر پرونده ها به جلسه خبرگان بانکی باشیم.


وی افزود: تحقق کامل اهداف رونق تولید و ایجاد اشتغال در گرو همکاری و تعامل بیشتر بانک های عامل می باشد و باید از فرصت زمانی محدود باقیمانده سال جاری به نحو مطلوب استفاده کرد.


معاون اقتصادی استاندار تهران نقش دستگاههای اجرایی در تعامل بیشتر بانک ها و متقاضیان را برجسته دانست و گفت: دستگاه های اجرایی باید در تمامی فرایند از معرفی طرح ها تا دریافت تسهیلات به وسیله متقاضیان نقش فعالی داشته باشند.


گفتنی است در این جلسه ۵ طرح تولیدی مورد اختلاف بانک های عامل و متقاضیان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.


انتهای پیام/

بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوآنزا
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا