برگزاری نخستین جشنواره جایزه ملی شهید فخری‌زاده

به گزارش برنا، عادل مهری گفت: اکنون بیش از ۹۰۰۰ نفر از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان در سه سطح نخبه، سرآمد و پیشتاز در کشور شناسایی شده‌اند که عضو مرکز دانش‌پژوهان شاهد و ایثارگر هستند.


وی افزود: از ابتدای بهمن ماه امسال اطلاع رسانی نخستین جشنواره جایزه ملی شهید فخری زاده آغاز شده و نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر می‌توانند در «سامانه گنج شاهد» به آدرس nokhbeganisaar.ir ثبت‌نام و آثار خود را ارسال نمایند.


مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر خاطرنشان کرد: خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر عضو در ۱۴ شاخص با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در مرحله نهایی، یک ایثارگر منتخب در هر یک از این شاخص‌ها معرفی می‌شود و در نهایت از ۱۴ نفر در نخستین جشنواره جایزه ملی شهید پیشرفت در روز ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۰ در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما تقدیر خواهد شد.


مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با اشاره به رشادت‌های دانشمند هسته‌ای شهید دکتر محسن فخری زاده گفت: شهید «فخری‌زاده» همواره عمر پربرکت خویش را در راه دفاع از این مرز و بوم صرف کرده و در این راستا، در دوران دفاع مقدس نیز پا به ‌پای دیگر رزمندگان اسلام، به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شتافت و تجربیات این دوران را سرلوحه خدمت و تلاش برای پیشرفت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران قرار داد.


گفتنی است، شهید محسن فخری زاده معاون وقت وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) عصر روز جمعه هفتم آذرماه ۱۳۹۹ توسط عناصر تروریست مسلح در «آبسرد» دماوند تهران به شهادت رسید.

Emobot ؛ رباتی با قابلیت انعکاس احساسات
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام//

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − چهار =

دکمه بازگشت به بالا