اکبرپور: شانس قهرمانی استقلال بیشتر از دیگر مدعیان است

علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص عملکرد استقلال در لیگ امسال و شکست‌ناپذیری در ۱۶ بازی گفت: استقلال از همان ابتدا لیگ را خوب شروع کرد و حضور آجورلو هم باعث شد تنش‌ها و حاشیه‌های مدیریتی در این باشگاه از بین برود. تیم تا اینجا خوب نتیجه گرفته ولی مسئله مهم این است که روند فعلی ادامه پیدا کند. در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست ولی معتقدم شانس قهرمانی استقلال نسبت به دیگر مدعیان قهرمانی بیشتر است.

وی درباره انتقاد از اسکوچیچ به دلیل بازی دادن نورافکن در پست دفاع میانی عنوان کرد:‌ منطق می‌گوید که در فوتبال باید به تصمیم مربی احترام گذاشت و مربیگری هم سلیقه‌ای است ولی وقتی شما در پست دفاع میانی بازیکن تخصصی دارید، نباید بازیکنی را از پست دیگر بیاورید و استفاده کنید. توانایی امید نورافکن را انکار نمی‌کنیم ولی اسکوچیچ برای پست دفاع میانی، سه بازیکن را در اختیار داشت. در این شرایط استفاده از نورافکن در یک پست غیر تخصصی توهین به ۳ مدافع دیگر بود.

اکبرپور افزود: اگر اسکوچیچ بازیکنی را به تیم ملی دعوت می‌کند، حتما از لحاظ فنی به آن بازیکن اعتقاد دارد و اگر هم اعتقاد ندارد شاید این سؤال به وجود بیاید که آیا به صورت سفارشی بازیکنی را دعوت می‌کند؟ وقتی سه مدافع میانی در دسترس سرمربی تیم ملی هستند، طبیعتاً باید از آنها استفاده شود. اگر اسکوچیچ به نورافکن در پست دفاع میانی اعتقاد دارد پس در بازی‌های آینده باید از این بازیکن به جای شجاع خلیل زاده استفاده کند. کاری که اسکوچیچ کرد توهین به بازیکنان و باشگاه‌هایشان بود.

لیگ برتر انگلیس| پوکر دی‌بروینه، منچسترسیتی را در آستانه قهرمانی قرار داد/ فاصله کوتاه چلسی با لیگ قهرمانان اروپا
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا