استاندار تهران: استقلال و پرسپولیس مشکل زمین تمرین داشته باشند، به آنها کمک می‌کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محسن منصوری، استاندار تهران در حاشیه تجلیل از مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک با اشاره به شرایط ورزش تهران و لزوم توجه بیشتر به آن گفت: امروز برخی از قهرمانان درخواست‌هایی در خصوص حل مشکل اشتغال و سایر مسائل داشتند و سعی می‌کنیم به مشکلات آنها رسیدگی کنیم.

استاندار تهران افزود: در تهران پروژه‌های نیمه کاره زیادی وجود دارد. سعی داریم برخی از این پروژه‌ها را توسط منابع ملی و بخش دیگر را با کمک بخش خصوصی تکمیل کرده و به پایان برسانیم.

منصوری درباره حل برخی از مشکلات ورزشکاران که در دوره قبلی استانداری مطرح شده بود، گفت: در جریان مسائل و موضوعات قبلی نیستم، اما اگر وعده‌ای داده شده باشد، پیگیری و رسیدگی خواهم کرد. جابه‌جایی مدیران مانع رسیدگی به این مسائل نمی‌شود.

استاندار تهران درباره برخورد با برخی از باشگاه‌هایی که بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مردم خدمات می‌دهند، گفت: اگر باشگاهی بدون رعایت چارچوب‌ها و پروتکل‌های بهداشتی اقدام به ارائه خدمات کنند، حتما به آنها تذکر لازم داده می‌شود.

منصوری درباره حل مشکلات تجهیزات و زمین تمرین دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به عنوان به دو باشگاه پرطرفدار در استان تهران گفت: مسئولان این دو باشگاه تاکنون برای حل مشکلات سخت افزاری و تجهیزات خود به ما مراجعه نکرده‌اند. سیاست دولت بر این است که این دو باشگاه به بخش خصوصی واگذار شود. به دلیل اهمیت و حساسیتی که هواداران این دو باشگاه دارند، مرحله واگذاری آنها عادی نیست و باید به بهترین شکل و کمترین حواشی مراحل واگذاری آنها طی شود. اگر این دو باشگاه مشکلی از نظر زمین تمرینی داشته باشند، به آنها کمک خواهیم کرد.

سیف‌الله‌پور: به الهامی اولتیماتوم نداده‌ایم/ نساجی از سفرهای پی در پی ضربه می‌خورد
هم اکنون بخوانید

منصوری در پایان در خصوص انحلال تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین، قهرمان چند دوره لیگ برتر و خروج بازیکنان از استان تهران، عنوان کرد: شهرداری ورامین مثل بخش خصوصی کار می‌کند و ما نمی‌توانیم نظر خودمان را به آنها تحمیل کنیم، البته موضوع را پیگیری خواهم کرد و پس از شنیدن استدلال آنها اگر نیاز به تجدید نظر باشد، این کار را انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا