آیین بهره برداری از ۱۳ هزار و ۴۵۰ کلاس درس در سراسر کشور برگزار شد

معاون اول رئیس جمهور ۱۳ هزار و ۴۵۰ کلاس درس را در قالب ۲ هزار ۹۵۰ پروژه آموزشی، با حضور در مدرسه امام رضا (ع) منطقه ۱۶ تهران و به صورت ارتباط ویدئو کنفرانس با استان‌های سراسر کشور افتتاح کرد.


به گزارش ایلنا، آئین افتتاح همزمان ۲ هزار و ۹۵۰ فضای آموزشی در سراسر کشور صبح امروز سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰، با دستور و ارتباط ویدئوکنفرانس محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.


این طرح‌ها مشتمل بر ۱۳ هزار و ۴۵۰ کلاس درس است که در زیربنایی بالغ بر دو میلیون مترمربع و با صرف اعتباری در حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.


معاون اول رئیس جمهور با حضور در مدرسه استثنایی امام رضا (ع) منطقه ۱۶ تهران و ارتباط تصویری با استانداران سراسر کشور این طرح‌ها را افتتاح کرد.


استان‌های خوزستان با ۲۱۲۲ کلاس درس، فارس با ۱۳۸۰ کلاس درس و خراسان رضوی با ۱۱۱۷ کلاس درس به ترتیب بیشترین پروژه‌های افتتاحی را داشتند.


گفتنی است، مدرسه امام رضا (ع) با زیربنای ۱۴۰۰ مترمربع، دارای امکاناتی نظیر اتاق فیزیوتراپی، سالن چند منظوره و نمازخانه است که به همت خانواده خیر نیک اندیش مدرسه‌ساز «میرمحمد صادق» با صرف هزینه‌ای در حدود ۱۰ میلیارد تومان ساخته شده است.


 


انتهای پیام/

خبری که به پایان نرسید و سرباز معلمی که زنگ کلاسش زود خورد!
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا