نورافشانی در ۴۳ نقطه منطقه ۱۱

در آستانه چهل و سومین سالروز پیروزی پرچم حق بر باطل، شهردار منطقه۱۱ بخشی از اقدامات و برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و خدمات شهری را تشریح کرد.


به گزارش ایلنا، سید محمد موسوی شهردار منطقه با اشاره به اقدامات فرهنگی، اجتماعی و خدمات شهری در استانه ایام ا… دهه فجر گفت: با توجه به فرا رسیدن این ایام تلاش می‌کنیم فضایی مناسب برای برگزاری جشن ملی انقلاب اسلامی را فراهم کنیم. 


شهردار منطقه ۱۱ افزود: ترویج ارزش‌های امام راحل و شهدا، تعمیق و گفتمان درباره انقلاب اسلامی، ترویج راه امام (ره) و تقویت پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران برای جوانان و تمامی اقشار جامعه از اهداف اصلی ما در گام دوم انقلاب است. 


سید محمد موسوی تجدید میثاق با شهدا و تکریم خانواده شهدا، تهیه و نصب بنر در منطقه برای نوشتن خاطره و دلنوشته شهروندان بر روی آن، برپایی جشن انقلاب اسلامی با همکاری مساجد، نور افشانی در ۴۳ نقطه منطقه، برگزاری کاروان شادی و سرود در سطح منطقه، آذین‌بندی کوچه‌های محل سکونت خانواده‌های شهدا، برگزاری تور یک روزه دانش آموزان برای تقویت هویت انقلابی را بخشی از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در این ایام بیان کرد و گفت: تعامل با نهاد‌های مردمی، ایستگاه‌های فرهنگی هنری در سطح منطقه، توزیع پرچم و اجرای فعالیت‌های گسترده ایام مبارک دهه فجر بسیار حائز اهمیت است که با تکیه بر کیان ناب انقلاب اسلامی از پایه‌های آن میتوان پاسداری کرد. 


موسوی همچنین اقدامات حوزه خدمات شهری را تشریح کرد و گفت: اجرای ۲۰هزار متر آذین‌بندی و نصب پرچم‌های ایران در سطح منطقه انجام شده است. 

عاشورا؛ محرم ۹۹ شیراز
هم اکنون بخوانید


وی همچنین اضافه کرد: در میادین اصلی اذین‌بندی‌های بلوطی شکل و نصب پرچم ۳۶۰ درجه در میدان گمرک انجام شده است و همچنین در دهه فجر اقدام به اجرای طرح جهادی تحول در نگهداشت شهر کردیم و با تمامی قوا نگهداری مسیر راهپیمایی را در الویت قرار دادیم. 


موسوی در ادامه بخشی از اقدامات حوزه فضای سبز در آستانه جشن‌های انقلاب اسلامی را شرح داد و گفت: عملیات نظافت ۹۰۰۰۰متر خیابان انقلاب اسلامی، خیابان ابوسعید، میدان منیریه، خیابان معیری و خیابان کارگر که جز مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌باشد را الویت قرار دادیم. 


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، او در خاتمه تصریح کرد: برای هر چه زیبا‌تر شدن فضا‌های بصری منطقه در ایام دهه فجر ۴۰۰۰متر مربع کند و کوب و علف کشی، کوددهی، واکاری درختچه ها (پیروکانتا، برگ بو، یاس هلندی و نسترن)، اصلاح ۵۵۲ اصله تشتک و گلکاری ۱۰۰متر مربع نیز توسط اداره فضای سبز منطقه انجام شده است.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا