برگزاری اولین همایش اطلاعاتی سه جانبه در وزارت اطلاعات

وزیر اطلاعات بر توسعه همدلی و همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی برای ساخت ایران قوی و مقتدر تاکید نمود.


به گزارش ایلنا، از دبیرخانه شورای هماهنگی اطلاعات صبح امروز، هم‌زمان با هفتمین روز از دهه‌ی مبارک فجر انقلاب اسلامی، نخستین همایش اطلاعاتی سه جانبه وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی، با حضور رؤسای سه دستگاه در مرکز و استان‌ها و برخی از مسئولین کشوری و لشکری آغاز به کار کرد.


وزیر اطلاعات و رئیس شورای هماهنگی اطلاعات، در ابتدای همایش ضمن گرامی‌داشت ایام‌الله دهه‌ی فجر و گرامی‌داشت یاد و نام فجرآفرینان به‌ویژه شهدای عرصه امنیت و شهدای جامعه اطلاعاتی و تشکر از برگزارکنندگان و خوش‌آمدگویی به میهمانان این همایش، براهمیت و توسعه همدلی و همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی تاکید و اظهار امیدواری نمود؛ که این حرکت خواسته مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است، تداوم یابد.


حجت الاسلام والمسلمین خطیب با اشاره به طراحی و اجرای انواع توطئه‌های دشمن در طول چهل و سه سال گذشته، به جنگ ترکیبی دشمن در حوزه‌های مختلف اشاره و نقش مهم دستگاه‌های اطلاعاتی در خنثی‌سازی این توطئه‌ها با همراهی مردم فهیم و بیدار کشور را بسیار مؤثر دانست.


وزیر اطلاعات خدمات دستگاه‌های اطلاعاتی در طول سالیان پس از انقلاب را قابل تقدیر دانست و گفت: این خدمات در راستای ساخت ایران قوی و مقتدر تداوم خواهد داشت.


حجت الاسلام والمسلمین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه نیز در این همایش با اشاره به افول هژمونی آمریکا گفت: جمهوری اسلامی ایران با ارتقاء توان داخلی و قدرت منطقه‌ای و بین‌المللی، گام دوم انقلاب را بلند قدم بر‌می‌دارد و مردم چهل و سومین بهار آزادی را در شرایطی جشن می‌گیرند که افول هژمونی آمریکا را شاهد هستیم و  برآورد برخی سیاست‌مداران و تحلیل‌گران، حتی اسرائیلی‌ که رژیم صهیونیستی ۸۰ سالگی خود را نخواهد دید. لذا دشمن همه‌ی تلاش خود را در انجام خرابکاری‌ها در داخل کشور در دستور کار قرار داده که انسجام دستگاه‌های اطلاعاتی در دوره‌ی جدید، اشراف اطلاعاتی و مقابله با سرویس‌ها و عناصر آن‌ها را افزایش خواهد داد.

پارلمان جدید عراق باید پیگیر اجرای مصوبه خروج نیروهای آمریکایی از خاک این کشور باشد
هم اکنون بخوانید


در ادامه همایش سردار بابایی رئیس سازمان اطلاعات انتظامی کشور ضمن تقدیر و تشکر از میزبانی وزارت اطلاعات در برگزاری همایش تاکید نمود: استمرار چنین همایشی موجب همدلی و هم‌افزایی بین جامعه اطلاعاتی می‌گردد. 

 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا