ساخت پاورپوینت دفاعیه در ۱ ساعت

به گزارش برنا، ساخت پاورپوینت نه تنها در جلسه های دفاعیه دانشگاه کاربرد دارد، بلکه برای ارائه هر چیزی در هر مقطعی لازم است. پاورپوینت مخاطبان را همراه ارائه دهنده نگه می دارد. ساخت آن ممکن است ساده به نظر برسد، اما دانستن نکات ظریف برای طراحی یک پاورپوینت حرفه ای ضروری است. اینکه عکس ها باید با کیفیت باشند و برای نوشته ها از از چه فونت و در چه اندازه ای استفاده شود هم مهم است. هر پاورپوینتی نمی تواند برای بقیه جذابیت داشته باشد. برای این که بتوان یک پاورپوینت حرفه ای داشت، می توان آن را برون سپاری کرد. ممکن است اگر بخواهید خودتان یک پاورپوینت بی نقص برای خودتان بسازید، وقت زیادی از شما گرفته شود.


می توان برای ساخت پاورپوینت از افراد متخصص در ایران تایپیست کمک گرفت. برای همکاران این مرکز فرقی نمی کند که پاورپوینت به چه منظوری ساخت می شود. مهم این است که در کمترین زمان ممکن آن را به شما تحویل می دهند. متخصصان این مجموعه توانایی ساخت تهیه پاورپوینت از فایل صوتی و تصویری و مقاله و پایان نامه و حتی کتاب و وب سایت را دارا هستند.


ساخت پاورپوینت


بهترین طراحی و رنگ برای ساخت پاورپوینت


در ساخت پاورپوینت بویژه اگر برای ارائه مقالات پژوهشی یا پایان نامه باشد باید از طرح ها و رنگ های مناسب استفاده شود. برای این کار از نرم افزار پاورپوینت استفاده می شود. در طراحی اسلایدها باید دقت شود. این که اسلایدها در کل از یک ساختار پیروی کنند هم مهم است. این که هر اسلایدی ساز خودش را بزند برای مخاطب جذاب نخواهد بود. وقتی یک پاورپوینت چشم نواز است که یک تم کلی در همه اسلایدها در نظر گرفته شود. عکس ها باید دارای کیفیت خوبی باشند. ابتدا که عکس در اسلاید گذاشته می شود ممکن است از صفحه بزرگ تر باشد. باید حتماً آن را کوچک و به اندازه کادر درآورد. برای انتخاب رنگ هم باید دقت شود. بهترین اسلایدها و پاورپوینت ها را افرادی می سازند که در این زمینه تخصص داشته باشند. آنها با محیط این نرم افزار کاملاً آشنا هستند و می دانند که چطور عکس ها و نوشته ها به بهترین شکل در کنار هم قرار دهند.

اولین هنرستان هوانودی در ایران/ جای رشته هوانوردی در کشور خالی بود
هم اکنون بخوانید


طراحی اختصاصی قالب پاورپوینت برای ارائه


برای ساخت پاورپوینت نیاز به قالب است. وقتی برنامه باز می شود صفحه اول سفید و یک اسلاید خالی است. این صفحه می تواند صفحه شروع پاورپوینت باشد. صفحه ای که می توان در آن عنوان و زیر عنوان را قرار داد. می توان در این صفحه از عکس هم استفاده کرد. بعد از ساخت صفحه اول می توان به راحتی از صفحه های بعدی استفاده کرد. در واقع یک قالب کلی برای همه اسلایدها تعریف می شود که می توان از آن برای بقیه هم استفاده کرد. بعد از این که صفحه های بعدی باز می شوند، به طور پیش فرض می توان از همان قالب طراحی شده استفاده کرد. بعد هم می توان مطالب مربوط به همان صفحه را به آن اضافه کرد. می توان از یک فرد حرفه ای درخواست که این قالب را برای ما بسازد و خودتان بقیه کار را پیش ببرید.   


ساخت پاورپوینت دفاعیه


هزینه ساخت پاورپوینت


چگونگی تبدیل فایل صوتی به پاورپوینت


ساخت پاورپوینت می تواند از روی هر نوع فایلی انجام شود. در ایران تایپیست برای تهیه پاورپوینت از فایل صوتی هم استفاده می شود. افراد ماهر و باتجربه می توانند فایل های درسی را به یک پاورپوینت تبدیل کنند. اگر درباره انتخاب فونت و افکت ها نظر خاصی وجود داشته باشد، سفارش دهنده می تواند آن را در پنل کاربری خود وارد کند. مهم نیست موضوع فایل صوتی چه چیزی باشد، آنها توان آن را دارند که آن را به پاورپوینت بدل کنند. حجم فایل صوتی هم مهم نیست. این افراد می دانند که چطور از یک فایل طولانی چند ساعته بهترین پاورپوینت را بسازند. آنها در خلاصه نویسی مهارت دارند و حتی می توانند کل فایل را به پاورپوینت تبدیل کنند. کار طبق درخواست سفارش دهنده صورت خواهد گرفت.


تفاوت ساخت پاورپوینت با برنامه آنلاین و توسط متخصص


ساخت پاورپوینت برای هر نوع آموزشی کاربردی است. در کلاس های آنلاین هم استفاده از پاورپوینت می تواند به درک بهتر مطالب کمک کند. برای ساخت آن می توان از برنامه های آنلاین هم استفاده کرد. برنامه ای که امکان ساخت و ویرایش در آن ایجاد شده است. برای ذخیر تغییرات باید دکمه بارگیری نیز فشار داده شود. اما فایلی که با استفاده از این روش ساخته می شود بعد از ۲۴ ساعت از روی برخی سرورهای ارائه کنده حذف می شود. پیوندهای بارگیری هم از این بازه زمانی دیگر در دسترس نخواهند بود. با این که همه چیز از طرح و رنگ گرفته تا فونت ها را خود فرد انتخاب می کند، اما برای دست پیدا کردن به نتیجه بهتر باید از طراح کمک گرفت. یعنی طراحی افراد همیشه از دستگاه ها و به صورت ماشینی بهتر است.

گروه ۷ برای اعمال سقف قیمتی نفت روسیه مصمم است
هم اکنون بخوانید


انعطافی که در ساخت پاورپوینت توسط فرد وجود دارد در برنامه های آنلاین وجود ندارد. در زمان سفارش ساخت به ایران تایپیست در تمام مراحل با طراح در ارتباط خواهید بود. می توانید تمام پیشنهادها و نظرهای خود را با او اعلام کنید. می توانید او را با سلیقه خود آشنا کنید تا در کنار هم به نتیجه مطلوب برسید.    


ساخت پاورپوینت دفاعیه


قالب پاورپوینت


هزینه ساخت پاورپوینت در ایران تایپیست


پاورپوینت با قیمت پایین در ایران تایپیست با هزینه کمی امکان پذیر شده است. این هزینه در مقایسه با سایر رقبا بسیار پایین تر در نظر گرفته شده است. دلیل آن هم این است که همه افراد در همه سطوح بتوانند از این امکان بهره ببرند. هزینه این کار به فایل مبدأ نیز بستگی دارد. فایل صوتی و ویدئویی و متنی هر کدام هزینه های متفاوت دارند. تخصصی یا عمومی بودن زمینه کار هم مهم است. به زمان تحویل کار هم باید توجه شود. فایل هایی که در زمان عادی تحویل شوند یک قیمت دارند و فایل هایی که فوری تحویل داده شوند دارای قیمت های متفاوت هستند. حجم کار و تعداد اسلایدهای تولید شده نیز در هزینه اثرگذارند. بعد از وارد کردن همه مشخصات در کمترین زمان فاکتور به صورت رایگان ارسال می شود. بعد از تأیید فاکتور کار آغاز خواهد شد. برای بهره بردن از این مزایا و کار کردن با افراد متخصص می توانید به این نشانی https://irantypist.com مراجعه کنید.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا