اختلاف در رختکن منچستریونایتد در پی دستگیری گرینوود؛ موافقان مجازات برابر مخالفان قضاوت عجولانه!

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان؛ داستان متهم شدن میسون گرینوود به ضرب و شتم و تجاوز به نامزدش که برای او تبعاتی مانند دستگیرو بازجویی شدن توسط پلیس و محرومیت از شرکت در تمرینات منچستریونایتد در پی داشته، حالا ظاهراً جو رختکن این تیم را هم متلاطم کرده است.

پس از متهم شدن بازیکن ۲۰ ساله به اعمال خشونت علیه نامزدش، سه بازیکن سرشناس تیم از جمله ادینسون کاوانی، کریستیانو رونالدو و ویکتور لیندلوف واکنش نشان دادند و او را در شبکه‌های اجتماعی «آنفالو» کردند. تصمیم این سه نفر اما انگار روی سایر بازیکنان هم فشار آورده تا آنها هم حرکتی مشابه انجام دهند و این موضوع نارضایتی برخی را در پی داشته است.

طبق ادعای یک منبع نزدیک به رختکن تیم فوتبال منچستریونایتد، تعدادی از بازیکنان این تیم، تصمیم رونالدو، کاوانی و لیندلوف برای رو برگرداندن از گرینوود را نوعی قضاووت عجولانه قبل از اثبات گناهکار بودن او دانسته‌اند.

این منبع به نشریه سان گفت: یک بازیکن در رختکن تیم هست که به طور ویژه از این قضیه بسیار عصبانی شده است. او فکر می‌کند که رو برگرداندن بازیکنان از میسون نشان می‌دهد که اعضای تیم با هم متحد نیستند. اگر اتهاماتی که به میسون نسبت داده شده اثبات شوند، خب آن وقت مسلماً همه بازیکنان شوکه خواهند شد اما پلیس هنوز به این نتیجه نرسیده که آیا مدرک کافی برای اثبات اتهامات او وجود دارد یا نه. بعضی‌ از بازیکنان که به میسون نزدیک‌تر بودند احساس می‌کنند که باید اجازه داد روند قضاوت ادامه داشته باشد، اما زمانی که تعدادی از بازیکنان از او رو برگرداندند، آنها هم احساس کردند که باید همین کار را انجام دهند. یکی از بازیکنان گفت که این ماجرا نشان داد که چقدر تیم ما از نداشتن اتحاد ضربه می‌خورد و عملکرد انفرادی بازیکنان به کار گروهی‌اش آسیب می‌رساند.

جلالی: معضل بزرگ لیگ برتر برآیند یک دیدگاه است/ با این شرایط نمی‌شود به آینده امیدوار بود
هم اکنون بخوانید

گرینوود روز یکشنبه هفته گذشته دستگیر شد تا درباره تصاویری که توسط نامزدش منتشر شد و صورت و بدن این زن انگلیسی را خونین و کبود نشان می‌داد، توضیح دهد و از خودش در برابر اتهام تلاش برای تجاوز دفاع کند. او حتی متهم است که نامزدش را علاوه بر ضرب و شتم، تهدید به مرگ کرده است.

از آن روز، باشگاه منچستریونایتد نه تنها حضور این بازیکن در تمریناتش را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرده بلکه فروش محصولات مرتبط با او را متوقف کرد و به آن دسته از هوادارانی که پیراهن گرینوود را خریداری کرده‌اند پیشنهاد داد در صورتی که بخواهند می‌توانند پیراهن او را با پیراهن بازیکنی دیگر معاوضه کنند.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا