کارگردان و بازیگر «دسته دختران» مهمان برنامه بسته پیشنهادی می‌شوند/ روایت سینمای امیدبخش

همزمان با برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر، برنامه بسته پیشنهادی میزبان سینماگران و عوامل فیلم‌های این دوره از جشنواره خواهد بود.


به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی برنامه بسته پیشنهادی، همزمان با برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر، برنامه بسته پیشنهادی میزبان سینماگران و عوامل فیلم‌های این دوره از جشنواره خواهد بود. 


بسته پیشنهادی طی این دو هفته در قالب دو ویژه برنامه که به سینمای امیدبخش اختصاص دارد روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود و مژده لواسانی مجری برنامه با عوامل فیلم‌هایی که امید و حال بهتری به مخاطب تزریق کرده‌اند گفتگو می‌کند. 


امشب هم این برنامه میزبان عوامل دو فیلم جشنواره یعنی «بیرو» و «دسته دختران» است. فیلم «دسته دختران» به روایتی از مقاومت و ایثار زنان در روزهای ابتدایی جنگ می‌پردازد. این فیلم به کارگردانی منیر قیدی ساخته شده است و امشب قرار است کارگردان به همراه حسین سلیمانی از بازیگران فیلم در استودیوی برنامه در خانه جشنواره حضور یابند. 


همچنین «بیرو» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی در اولین روز از جشنواره به نمایش درآمد و قرار است کارگردان این فیلم به همراه حسین بیراندوند که نقش نوجوانی علیرضا بیراوند دروازه بان تیم ملی را بر عهده دارد در برنامه حضور پیدا کند. 


در بخشی از برنامه محمدرضا مقدسیان منتقد سینما مهمان استودیو خواهد شد و از فیلم‌های این دوره از جشنواره سخن می‌گوید و پیشنهادهایی هم برای مخاطبان خواهد داشت. 


در بخش پیگیری نیز با نغمه دانش مدیر نشست‌های خبری فیلم‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر درباره حواشی و اتفاقات این نشست‌ها گفتگو خواهد شد. 

فراخوان طراحی دیوارنگاری ویژه شهدا
هم اکنون بخوانید


بسته پیشنهادی به تهیه‌کنندگی الهه بهبودی امشب جمعه ۱۵ بهمن ساعت ۲۱:۰۵ از خانه جشنواره فیلم فجر واقع در برج میلادبه صورت زنده روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا