موشک‌های ما خواب راحت را از چشم دشمنان ربوده است

جانشین سازمان بسیج مستضعفان گفت: موشک‌های امروز ما خواب راحت را از چشم دشمنان اسلام ربوده است.


به گزارش ایلنا، سردار سید قاسم قریشی شامگاه دیروز (۱۳ بهمن‌ماه) در یادواره شهید دکتر حسن طهرانی‌مقدم و شهدای اقتدار موشکی که به میزبانی حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، اظهار کرد: استان زنجان مفتخر است که فرزندان غیورش در پیروزی‌های انقلاب، از جمله پیروزی انقلاب اسلامی در برابر طاغوتیان، مقابله با مزدوران منافق و به ویژه در هشت سال دفاع‌مقدس حضور مقتدرانه داشته است.


وی با یادآوری اینکه زنجانی‌ها باید به خود ببالند که در طول نیم قرن گذشته از انقلاب نقش موثری در آن ایفا کرده‌اند، متذکر شد: گواه این این ادعا نیز تقدیم ۲۲ شهید در انقلاب، بیش از ۳۵۳۵ شهید در دفاع‌مقدس و سه شهید در دفاع از حرم حضرت زینب (س) است.


سردار قریشی در ادامه با اشاره به توان موشکی کشور با ذکر این مطلب که موشک‌های امروز ما که متعلق به جهان اسلام و مستضعفین است، خواب راحت را از چشم دشمنان اسلام ربوده است، ادامه داد: شهدایی مانند شهید طهرانی‌مقدم با مجاهدت، تلاش‌ها و اختراعات خود نه تنها در دفاع‌مقدس، بلکه تا به امروز به عنوان بازوی توانمند ملت ما، چشم همه دشمنان را کور کرده و اجازه تعرض نه‌ تنها به کشورمان را نداده است، بلکه در دفاع از مردم مظلوم یمن و فلسطین به خوبی نقش ایفا کرده است.


این مسئول با بیان اینکه علم و توان بالای ابتکار و خلاقیت شهید طهرانی‌مقدم برای این افتخارآفرین شد که وی عاشق امام حسین (ع) و اهل‌بیت (ع) بود، یادآور شد: این شهید در واقع مجاهدی است که در عین مجاهدت و مبارزه، یک عارف به تمام معنا نیز بود.

دولت وزارت ارشاد را با سازمان تبلیغات ادغام کند
هم اکنون بخوانید


سردار قریشی تاکید کرد: برگزاری این مراسم‌ در راستای تجلیل از شهدای عزیزی است که از آسایش خود گذشته و لذت‌های دنیوی را از خود گرفتند تا ایران و ایرانی در امنیت باشد و گرد و غبار غم بر چهره زنان و کودکان پاک ایرانی ننشسته و دست دشمنان از کشورمان کوتاه شود.


این مسئول با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بیان اهمیت گرامی‌داشت شهدا، می‌فرمایند: گرامی‌داشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، عنوان کرد: به همین دلیل شرکت در مراسم شهدا و برگزاری یادواره‌هایی از این قبیل خود نوعی مجاهدت است‌.


وی با توضیح این مطلب که مقام معظم رهبری در دیدار با دست‌اندرکاران برگزاری مراسم‌ شهدا فرمودند: شما واسطه معنوی و الهی مردم هستید، ادامه داد: ایشان همچنین تاکید دارند در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن در دهه ۷۰ و ۸۰ مراسمی مانند راهیان‌نور و یادواره‌های شهدا به خوبی عمل کرده است، به همین خاطر از این مراسم باید برای تبیین دستاوردهای انقلاب و تاکید بر حراست از این دستاوردها استفاده شود.


سردار قریشی با بیان اینکه امروز علی‌رغم همه سنگ‌اندازی‌های دشمنان به پنجمین دهه عمر پربرکت انقلاب نزدیک شده‌ایم، افزود: این انقلاب دستاوردهای فراوانی داشته که مطابق با تاکید مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین باید به مردم بیان شود.


وی با اشاره به کینه‌توزی‌های آمریکا علیه کشورمان، تاکید کرد: باید بررسی کنیم و ببینیم دشمنی آمریکا با نظام و انقلاب اسلامی، همیشگی یا مقطعی است.


این‌ مسئول با پرداختن به این موضوع که اختلاف انقلاب اسلامی ایران و آمریکا یک مشکل همیشگی است، عنوان کرد: یکی از این دلایل آن نیز این است که آمریکا روحیه سلطه‌جویی دارد که تاریخ نیز گواه این ادعا است، از سوی دیگر روحیه و ماهیت انقلاب که ریشه در اسلام ناب محمدی و عاشورای حسینی دارد، بر مقابله با ظلم، ستم و استبداد تاکید دارد.

واکنش غریب آبادی به بیانیه وزارت خارجه فرانسه درباره فریبا عادلخواه
هم اکنون بخوانید


سردار قریشی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نزدیک به نیم قرن است در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرده و آنان را به شکست کشانده است، اضافه کرد: موفقیت‌های کشورمان پس از انقلاب اسلامی سبب شده نظام اسلامی ما در جهان تبدیل به یک الگو شود.


وی با بیان اینکه امروز مسئولان آمریکا و کشورهای بزرگ هفته‌ها به مذاکره با ایران می‌نشینند اما نمی‌توانند کلمه‌ای بر آن‌ها دیکته کنند، تصریح کرد: این امر در حالی است که در گذشته به ویژه زمان پهلوی همه تصمیمات برای کشورمان توسط دولت‌های استکباری گرفته می‌شد.


این مسئول با توصیح این مطلب که در زمینه نظامی که پهلوی‌ها از آن به عنوان افتخار خود یاد می‌کنند نیز کشورمان وابسته آمریکا بود، به طوری که ارتش توسط شصت‌هزار مستشار آمریکایی اداره می‌شد، گفت: به برکت انقلاب، امروز کشورمان در زمینه‌های مختلف نظامی از ساخت موشک گرفته تا ساخت پهباد حرفی برای گفتن دارد.


وی با بیان اینکه در زمینه ساخت زیرساخت‌ها در برهه فعلی کشورمان جزو چند کشور اول دنیا است، در حالی که قبل از انقلاب حتی قادر به ساخت سیلو نیز نبودیم، خاطرنشان کرد: در زمینه پزشکی نیز نیاز کشورمان به پزشک و پرستار از کشورهای بنگلادش و پاکستان تامین می‌شد اما امروز به برکت انقلاب اسلامی ۹۷ درصد داروی مورد نیاز کشور در داخل تولید می‌شود.


 


 


 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا