تعطیلی اردوی مسافران تگزاس و بازگشت به خانه/ کشتی‌گیران اعزامی به دانکلوف در خانه کشتی ماندند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فدراسیون کشتی بامداد امروز (۱۴ بهمن) اعلام کرد که در پی عدم صدور ویزای ۶ عضو تیم سفر به آمریکا برای مصاف دوستانه با تیم ملی این کشور در ۲۳ بهمن ماه منتفی شده است.

در حالی که پیش از این صراحتا نام علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی به عنوان یکی از افرادی که ویزایش صادر نشده، رسما عنوان شده بود، سخنگوی فدراسیون کشتی کامران قاسم‌پور، مجید داستان دو کشتی‌گیر اوزان ۶۱ و ۹۲ کیلوگرم تیم ملی، به همراه احسان امینی مربی تیم ملی، محمد مصلایی‌پور داور درجه S1 کشورمان و حجت کریمی سرپرست تیم ملی را ۵ عضو دیگری اعلام کرد که ویزای‌شان از سوی آمریکایی‌ها صادر نشده است.

در پی لغو سفر آمریکا، اردوی این تیم نیز به پایان رسید و کشتی‌‌گیران راهی خانه شدند. نفراتی که قرار است در هفته آینده برای دریافت ویزای بلغارستان و حضور در جام دانکلوف، راهی سفارت شوند به همراه کشتی‌گیرانی که نام‌شان در لیست تورنمنت یاشاردوغوست، در اردو ماندند و بعد از انجام اقدامات اداری جهت اعزام به خانه خواهند رفت.

تیم منتخب کشتی آزاد ایران در ماه جاری و اسفند ماه حضور در دو تورنمنت دانکلوف بلغارستان و یاشاردوغوی ترکیه را در برنامه دارد.

انتهای پیام/

شاملی قهرمان مسابقات بین‌المللی اسکواش شهدای نیروی دریایی ارتش شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − یک =

دکمه بازگشت به بالا