گرین‌وود آزاد شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میسون گرین‌وود مهاجم انگلیسی منچستریونایتد که به ظن تجاوز جنسی و تهدید به قتل یک زن در بازداشت پلیس منچستر بود، به قید وثیقه آزاد شد. پس از اتهام وارده به گرین‌وود ۲۰ ساله، باشگاه منچستریونایتد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود، هر نوع خشونتی را محکوم می‌کند و تا اطلاع ثانوی این بازیکن را از تمرین و بازی کردن محروم کرد.

پلیس منچستر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «مرد ۲۰ ساله‌ای که روز یکشنبه ۳۰ ژانویه ۲۰۲۲ به ظن تجاوز و تعرض به یک زن دستگیر شده بود، با قرار وثیقه آزاد شد تا تحقیقات بیشتر ادامه یابد».

گرین‌وود به ضرب و شتم نامزدش متهم شده است. این زن انگلیسی تصاویری از صورت خون‌آلود و بدن کبود خود و البته فایل صوتی از اظهارات نامناسب این بازیکن را در فضای مجازی منتشر کرد که بازتاب گسترده‌ای داشت.

اکثر هم‌تیمی‌های این مهاجم انگلیسی از جمله کریستیانو رونالدو، جسی لینگارد، دیوید دخه‌آ، پل پوگبا، ادینسون کاوانی و اسکات مک‌تامینی پس از بازداشت شدن این بازیکن، او را در شبکه‌های مجازی آنفالو کرده‌اند.

شرکت تولید پوشاک و لوازم ورزشی نایکی هم که اسپانسر گرین‌وود است، همکاری‌اش با این بازیکن را به حالت تعلیق درآورده، این در حالی است که منچستریونایتد تمام محصولات از جمله پیراهن‌های گرین‌وود را از فروشگاه‌های خود جمع‌آوری و فروش آنها را متوقف کرده است.

میسون گرین‌وود این فصل در ۲۴ بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفته و آمار شش گل زده و دو پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

مدیرعامل جدید صنعت نفت: هواداران مثل همیشه کمک و صبوری کنند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا