رئیس دانشگاه آزاد رحلت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفت

طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی رحلت جانگداز حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.


به گزارش ایلنا، محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی رحلت جانگداز حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی «رحمة الله علیه» را تسلیت گفت.


متن پیام محمد مهدی طهرانچی به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم


إذا مات العالم، ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شئی الی یوم القیامه


رحلت جانگداز مرجع عالیقدر تقلید، عالم ربانی و فقیه اهل البیت «علیهم السلام» حضرت آیه الله العظمی صافی گلپایگانی موجب تاثر و تالم گردید.


حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی «رحمة الله علیه» بیش از ۹۰ سال از عمر گرانمایه خویش را صرف تعلیم و تربیت طلاب و فضلای حوزه علمیه و نشر معارف ناب محمدی «صلوات الله علیه و آله» کرده و در این راه خدمات ارزشمند و شاگردان برجسته‌ای را به یادگار گذاشتند؛ که یقیناً برای آن مرجع جلیل القدر باقیات الصالحات و برای جامعه اسلامی، منشأ خیر و برکت سرشار و فراوانی خواهد بود.


این مرجع بزرگ با عضویت در شورای نگهبان، همراهی‌ها و همدلی‌های فراوانی در سال‌های اولیه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی از خود نشان دادند و همواره در طول سال‌های تصدی مرجعیت، از ابراز حمایت‌ها و نصیحت‌ها و دلسوزی‌ها برای دانشگاهیان و جامعه دانشگاهی کشور و لزوم تعالی علمی و معرفتی کشور، دریغ نفرمودند.


اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی متشکل از اساتید، اعضای هیات‌های علمی و کارکنان دانشجویان، این ضایعه جبران ناپذیر را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله الاعظم «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و حوزه‌های مبارکه علمیه، رهبر معظم انقلاب اسلامی «حفظه الله»، مراجع معظم تقلید و مردم شریف ایران و جامعه دانشگاهی کشور تسلیت گفته و برای آن مرجع عالیقدر، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر عظیم از درگاه خداوند متعال درخواست می‌نمایم.

ابراز نگرانی از دورزدن حقوق عمومی در کمیته‌های نمای شهرداری تهران
هم اکنون بخوانید


محمدمهدی طهرانچی


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا