دمبله به آخرین درخواست بارسلونا هم «نه» گفت!/ سوهان روح کاتالان‌ها ۴ ماه دیگر در نوکمپ می‌ماند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پنجره نقل وانتقالات زمستانی دوشنبه شب بسته شد و با وجود مطرح شدن نام چند تیم به عنوان مشتری عثمان دمبله، این بازیکن فرانسوی سرانجام پای حرف خودش ماند و به همه پیشنهادهایش نه گفت.

با این حال، بارسلونا از او درخواست کرد حداقل حالا که بامخالفتش برای رفتن به تیمی دیگر از نظر مالی منفعتی به باشگاه نرساند، با فسخ قراردادش و تبدیل شدن به بازیکن آزاد، کاتالان‌ها را از پرداخت حقوق هنگفتش معاف و به این شیوه به آنها ذره‌ای از نظر مالی کمک کند که این درخواست باشگاه هم با مخالفت بازیکن سابق بوروسیا دورتموند مواجه شد.

این در حالیست که اگر دمبله حاضر به فسخ قراردادش می‌شد، به سبب آزاد بودنش و حذف هزینه خریدش از بارسلونا، ممکن بود تا قبل از فرا رسیدن پنجره بعدی نقل و انتقالات به تیمی دیگر ملحق شود؛ اما به نظر میرسد که او ترجیح داده ریسک نیمکت‌نشینی و حتی کنار گذاشته شدن از فهرست بازیکنان بارسلونا برای تمامی رقابت‌ها را به جان بخرد اما ۴ ماه باقی مانده از قراردادش را هم در نوکمپ سپری کند.

در واقع در جلسه اخیر موسی سیسوکو مدیربرنامه‌های دمبله با بارسلونایی‌ها، ژاوی هرناندس سرمربی تیم به او هشدار داده بود که اگر موکلش در نوکمپ بماند جایی در ترکیب تیم نخواهد داشت. این احتمال با ورود فران تورس، آداما ترائوره و پیر امریک اوبامیانگ به جمع آبی‌و‌اناری‌ پوشان قوت هم گرفته است و به این ترتیب دمبله ممکن است در سالی که منتهی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است، کاملاً از سوی بارسایی‌ها تحریم شود و ضربه‌ای بزرگ به شانس خود برای دعوت شدن به اردوی تیم ملی فرانسه بزند.

دریاچه آزادی میزبان دور جدید اردوهای تیم ملی آبهای آرام
هم اکنون بخوانید

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + یک =

دکمه بازگشت به بالا