برگزاری اردوی یک روزه علمی و آموزشی ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه دوم

​معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران از برگزاری اردوی یک روزه علمی و آموزشی ویژه دانش آموزان تحت حمایت مقطع دوم متوسطه به منظور معرفی کسب و کارهای مرتبط در حوزه صنایع دستی و گردشگری در محل نمایشگاه بین المللی تهران خبر داد.


به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد،حسین زمانیان،گفت: ۲۰۰ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه دوم در قالب اردوی یکروزه علمی و ‌آموزشی با همکاری انجمن گردشگری ایران از نمایشگاه بین المللی صنایع دستی و گردشگری تهران بازدید کردند.


وی افزود: در همین راستا نیز برای چهار گروه ۵۰ نفره دانش آموزان تحت حمایت  در طی چهار روز کارگاه آموزشی معرفی کسب و کارهای مرتبط با حوزه گردشگری، صنایع دستی به منظور آشنایی دانش آموزان علاقه مند به تحصیل و اشتغال در حوزه های صنایع دستی و گردشگری برگزار شد.


زمانیان با بیان اینکه راهنمایان در این اردوی علمی و آموزشی مباحث لازم با هدف آشنایی دانش آموزان با این حوزه ها را بیان کردند،ادامه داد: شناخت فرصت های شغلی،کسب مهارت های لازم،انتخاب رشته برای تحصیلات دانشگاهی و … از مباحث مطرح شده در این کارگاه آموزشی بود.


معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران،خاطرنشان کرد: هدایت دانش آموزان بر اساس استعداد و علاقه آنان برای کمک به موفقیت انتخاب مشاغل در راستای توانمندسازی است.


انتهای پیام/

ادارات اراک فردا تعطیلند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا