زورگیری با لباس زنانه

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زورگیری که با اجاره کردن خودروهای های مدل بالا و پوشش لباس زنانه از مردان زورگیری می کرد ، خبر داد.


به گزارش ایلنا، سرهنگ “جلیل موقوفه ای” بیان داشت: با شکایت شهروندی مبنی بر زورگیری راننده خانم یک دستگاه خودروی مدل بالا، مشخص شد که راننده خودرو که مرد جوانی است با پوشش زنانه تردد و پس از طرح دوستی با مال باخته وی را فریب و سپس زورگیری کرده است.


این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مالک خودرو شناسایی و مشخص شد که خودرو کرایه ای بوده و به  طور مستمر در اختیار افراد مختلف قرار گرفته است، ادامه داد: در چند عملیات پلیسی متصرفان  خودرو شناسایی و در نهایت مرد جوان زورگیر شناسایی شد.


رئیس پلیس پیشگیری  تهران ادامه داد: در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی، متهم در حالی که با صورتی آرایش کرده و با پوشش زنانه در حال خروج از مخفیگاهش بود، دستگیر و به کلانتری شهرک قدس انتقال یافت.


این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم با تردد با خودروی مدل بالا ، سوژه ها را شناسایی و پس از طرح دوستی با آنان از مال باختگان زورگیری می کرده است  افزود: تحقیقات بیشتر برای شناسایی سایر مال باختگان و پی جویی های انتظامی در این خصوص ادامه دارد.


انتهای پیام/

موضع آموزش و پرورش درباره طرح پیشنهادی زاکانی برای «بهشت‌گردی دانش‌آموزان» بهشت زهرا، موقعیت تربیتی خوبی برای محصلان است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا