کرونا در بیروت هم دست‌بردار عراق نیست

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عراقی‌ها که در تهران با ۸ نتیجه تست مثبت تعدادی از بازیکنان، عوامل و مربیان خودشان را مقابل ایران از دست دادند برای انجام هشتمین مسابقه مرحله انتخابی وارد بیروت شدند و نتایج تست کرونا یک بازیکن و یک مربی دیگر را از این تیم جدا کرد.

اعضای تیم ملی عراق در تهران به تست‌های صورت گرفته معترض بوده و خواستار انجام تست مجدد برای سومین بار شدند اما حالا در بیروت رزاق فرحان مربی تیم ملی عراق و سامح سعید بازیکن این تیم هم به دلیل نتیجه مثبت تست قرنطینه شدند.

این در حالی است که شیرکو کریم، حسین جبار، سعد ناطق  و امجد عطوان همچنان به دلیل نتیجه تست مثبت در تهران حضور دارند و باید دوره قرنطینه خود را سپری کنند.

پتروویچ سرمربی تیم ملی عراق به دلیل از دست دادن تعدادی از بازیکنانش در تهران چهار بازیکن جدید را به اردوی این تیم برای دیدار با لبنان دعوت کرد که در این بین علی حصنی، سجاد جاسم و کرار نبیل مشکلی برای همراهی تیم ملی عراق ندارند اما  سامح سعید بازیکنی که به تازگی و برای حضور در این بازی دعوت شده نیز قادر به همراهی تیم ملی عراق در بیروت نیست و به دلیل نتیجه مثبت تست کرونا در لبنان قرنطینه شده است.

انتهای پیام/

قادری: کار کردن با بردیف یک تجربه و چالش جدید است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا