توضیحات مدیر امور بین‌الملل پرسپولیس درباره پرداخت مطالبات اوساگونا

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرعلی حسینی در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: مطالبات اوساگونا از سوی باشگاه تأمین اعتبار شده است و با توجه به اعلام بانک خارجی، منتظر رفع مشکل حساب از سوی بازیکن و وکیل وی هستیم تا واریز صورت بگیرد. در این ارتباط، مدیریت باشگاه روز گذشته (چهارشنبه) از طریق یکی از صرافی‌ها اقدام مجدد برای پرداخت پول را انجام داد.

وی در ادامه تصریح کرد: این اقدام از طریق بانکی در خارج از کشور انجام شد، اما این بانک گزارش داد شماره حساب که از سوی وکیل اوساگونا اعلام و توسط فیفا به ما ابلاغ شده است، فعال نیست و امکان واریز به آن وجود ندارد.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: بدیهی است که باشگاه هم روال کاری و حقوقی را در پیش گرفت و این گزارش بانک همراه با مستندات، بلافاصله هم برای اوساگونا از طریق وکیل ایشان و هم برای فیفا ارسال شد. در نامه ارسالی هم درخواست کردیم با توجه به تأمین منابع مالی، منتظر بررسی شماره حساب اعلامی یا اعلام شماره حساب جدید هستیم و به محض انجام این امر، روند پرداخت را آغاز خواهیم کرد.

حسینی خاطرنشان کرد: در حال حاضر منتظر پاسخ نامه ارسالی هستیم و با رفع مشکل شماره حساب، انتظار داریم پرداخت به سرعت انجام شود.

انتهای پیام/

بنتو: پیروزی برابر ایران عادلانه‌ بود
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 15 =

دکمه بازگشت به بالا