از کارکنان زن نمونه زندان های استان تهران تقدیر شد

​معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان تهران در مراسم تقدیر از بانوان نمونه کارمند زندان های استان تهران با اشاره به منزلت و مقام حضرت زهرا(س) گفت: آن حضرت، یک‌ حقیقت‌ عظیم‌، یک‌ نور درخشان‌ الهی‌، یک‌ بنده‌ صالح‌ و یک‌ انسان‌ ممتاز و برگزیده‌ است.


به گزارش ایلنا، مراسم جشن ایام میلاد حضرت زهرا(س) و بزرگداشت مقام مادر و زن با حضور هشتاد نفر از بانوان کارمند زندان های استان تهران در سالن اجتماعات مرکز آموزشی و پژوهشی منطقه ۷ سازمان زندان ها برگزار شد. 


در این مراسم معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان تهران ضمن تبریک به حضار اظهار داشت: حضرت فاطمه ‌‌زهرا(س‌)، بهترین الگوی زنان عالم و یک‌ حقیقت‌ عظیم‌، یک‌ نور درخشان‌ الهی‌، یک‌ بنده‌ صالح‌ و یک‌ انسان‌ ممتاز و برگزیده‌ است‌.


اسماعیل جمیاری تصریح کرد: شما بانوان شاغل در زندان های استان، با تاسی از این الگوی والامقام، هم وظیفه تربیت فرزندان در خانه و هم تربیت مددجویان آسیب دیده اجتماع را بر عهده دارید و این مسیولیتی سنگین و خطیر است. 


وی با تقدیر از بانوان فعال در حوزه اصلاح و تربیت، به ویژه قضات زن که روزانه در ندامتگاه زنان استان به پرونده های قضایی زندانیان رسیدگی می کنند، اظهار امیدواری کرد تعداد این مددجویان که در مقایسه با زندانیان مرد بسیار معدود هستند بیش از گذشته کاهش یابد. 


همچنین در این مراسم، برنامه های متعددی مانند سخنرانی دکتر شاهین فرهنگ و‌ نیز مولودی خوانی اجرا گردیده، از بانوان نمونه شاغل در زندان های استان تهران تقدیر شد.

دستگیر یک ورزشکار متخلف از سوی پلیس/ در برخورد با جرائم فرقی میان اقشار مختلف نیست
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + شش =

دکمه بازگشت به بالا