از آسیب‌شناسی نقد ادبی تا عرضه و فروش غیرقانونی کتاب در چهارمین روز نمایشگاه مجازی کتاب

برنامه‌های چهارمین روز از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، چهارشنبه (ششم بهمن ماه ۱۴۰۰) اعلام شد و بنابر آن شش نشست تخصصی در این روز برگزار خواهد شد.


به گزارش ایلنا، برنامه‌های چهارمین روز از دومین دوره این نمایشگاه، چهارشنبه (ششم بهمن ماه ۱۴۰۰) اعلام شد و بنا بر آن در ساعت اولیه این روز (ساعت ۱۰) نشست «میزگرد آسیب‌شناسی نقد ادبی در سال‌های اخیر» با حضور محمدرضا سنگری، ابوالفضل حری، علی کاشفی‌خوانساری و مریم فردی برگزار و از آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی khaneketab@ پخش خواهد شد.


همچنین در این روز نشست «نقش مراکز آموزش عالی و ناشران دانشگاهی در تامین منابع آموزشی زبان و ادبیات فارسی برای غیر فارسی زبانان» از ساعت ۱۰:۳۰ با حضور عباسعلی وفایی (استاد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه علامه طباطبایی و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پکن)، امیر سعید کرمی (معاون گسترش زبان فارسی و ایران‌شناسی در خارج از کشور مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)، حسین هاجری (عضو هیات علمی سازمان سمت و مدرس زبان و ادبیات فارسی دانشگاه سارایوو)، صالح محمد جلوخان (استاد زبان وادبیات فارسی و رئیس گروه جهانگردی دینی دانشگاه اهل البیت (ع) کربال – عراق) و مصطفی غلامحسین‌زاده برگزار شده که از طریق صفحه اینستاگرام خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی khaneh. ketab. adabiat@ قابل مشاهده است.


«استانداردهای نشر کتاب کودک (باید و نبایدها(» نیز از دیگر برنامه‌های این روز از ساعت ۱۳ با حضور معصومه انصاریان، علی بوذری، مریم جلالی، احمد شاکری، سیدرضا کروبی، علی محمدپور و فتح‌الله فروغی برپا شده و در آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی khaneketab@ پخش می‌شود.

کتاب «پیش پا افتاده‌های بنیادی» منتشر شد
هم اکنون بخوانید


همچنین برگزاری نشست «شناخت و ویرایش داستان» با حضور فرشته احمدی، آتوسازرنگارزاده‌شیرازی، علی حسن‌آبادی و هومن عباسپور از دیگر برنامه‌های چهارمین روز این نمایشگاه است که از ساعت ۱۶ در آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی khaneketab@ پخش خواهد شد.


ضحی خصاونه (نویسنده و مربی کودکان)، مونس الحطاب (مدیر انتشارات الف ب ت، از اردن)، فرهاد فالح (مدیر بخش اسپانیایی انتشارات ال فارو) و احمد ذوعلم (مدیر بخش عربی آژانس ادبی) در نشست «تولید محتوای دینی و اخلاقی برای ادبیات کودکان در چشم‌انداز بین‌المللی» حضور خواهند داشت. این نشست از از طریق صفحه اینستاگرام خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی khaneh. ketab. adabiat@ قابل مشاهده است.


علاقه‌مندان می‌توانند ساعت ۱۸ عصر چهارشنبه (ششم بهمن ماه ۱۴۰۰) نیز نشست «عرضه و فروش غیرقانونی کتاب در مکان‌ها و معابر و فضاهای عمومی و دولتی» را از آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران تماشا کنند؛ در این نشست محمدحسن شاطریان، سعید اردهالی، اردشیر بهجت و جمال خداپناهی حضور خواهند داشت.


دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز شده و تا دهم بهمن‌ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به Ketab. ir مراجعه کنند.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

دکمه بازگشت به بالا