ناگلسمان: گلی که خوردیم، آزاردهنده‌تر از فرصت‌هایی بود که از دست دادیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یولیان ناگلسمان پس از پیروزی ۴ بر یک بایرن مونیخ مقابل هرتابرلین اظهار داشت: از بازی تیم راضی هستم و بازیکنان ما در پرس متقابل زیرک بودند. فرصت‌های زیادی با حفظ مالکیت توپ به دست آوردیم و شایسته پیروزی بودیم. با این حال هرتا در نیمه دوم کمی بهتر از ما بود.

وی در مورد عملکرد یاشوا کیمیش در خط میانی بایرن بیان کرد: داشتن یک بازیکن شماره شش که می‌خواهد توپ را به دست بیاورد و آن را حفظ کند، اهمیت زیادی دارد. کیمیش توپ‌های فوق‌العاده‌ای پشت مدافعان تیم هرتابرلین انداخت.

سرمربی بایرن مونیخ که از به ثمر رسیدن تنها گل هرتابرلین ناراحت بود، تصریح کرد: گلی که خوردیم، مرا بیشتر از فرصت‌هایی که از دست دادیم، آزار داد. هرتا فقط یک فرصت خطرناک داشت و ما همه توپ‌ها را به خوبی دفع کردیم. من طرفدار انجام کارها در کنترل کامل هستم. فشار زیادی روی ما نبود و زمانی که ۴ صفر جلو هستیم، می‌توانیم با تسلط بیشتری بازی کنیم. نویر می‌خواست کلین‌شیت کند و از این بابت اذیت شد.

ناگلسمان با انتقاد از اوپامکانو که زمینه‌ساز گل هرتا شد، گفت: آن اشتباه قابل پرهیز بود. اگر من ۹۵ کیلو هستم و سرعت خوبی دارم، یکی دو متر با توپ حرکت می‌کنم و بعد می‌بینم چه می‌شود. یووتیچ (مهاجم هرتا) روی دروازه‌بان فشار گذاشت و بازیکن ما می‌توانست بهتر پاس بدهد.

انتهای پیام/

بازگشت دو بازیکن به تمرین استقلال + تصاویر
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 1 =

دکمه بازگشت به بالا