احمدی‌بیغش: صدای مردم شدن قطعا هزینه دارد/ در آینده‌ای نه چندان دور شلیک‌های دقیق‌تری بر لانه کرکس‌ها خواهم داشت

نماینده مردم شازند در مجلس تاکید کرد: بعنوان خادم ملت مصمم تر از هر زمان دیگر پرچم حریت و عدالت خواهی را بالا خواهم برد و در آینده ای نه چندان دور شلیک های دقیق تری بر لانه کرکس ها خواهم داشت و بی تردید خواب و آرامش آنها را بر هم خواهم زد.


به گزارش ایلنا، محمود احمدی بیغش نماینده مجلس یازدهم بعد از انتشار مطالب زنجیره ای هدفدار و تخریبی علیه ایشان در فضای مجازی، ضمن رد صریح تمام مطالب و کذب خواندن آنان، نشر چنین اکاذیبی را ناشی از عجز و ناتوانی کسانی دانست که بواسطه مواضع صریح ایشان در مجلس و نقد جسورانه نسبت به برخی عملکردها و جریان ها عصبی و نارحت هستند، دانست.


وی در همین راستا با اشاره به دیدگاه‌های مستقل و افشاگرانه خود نسبت به بعضی از نارسایی‌ها در امور اجرایی و نظارتی کشور و همچنین انتقاد شفاف و مستند خود نسبت به وضع موجود در جامعه،  اظهار داشت: در شرایط خاص و جایی که خیلی‌ها در برابر ظلم و بی‌عدالتی سکوت اختیار کرده‌اند ، فریاد برآوردن و صدای مردم شدن قطعا هزینه دارد که این خدمتگزار مردم حاضر به پرداخت آن شده ام.


نماینده مردم شازند در مجلس بیان کرد: لذا  نشر مطالب کذب و لجن پراکنی‌های یک عده بزدل بی‌خاصیت و اجیر کردن افرادی مغرض و بی‌دین برای مخدوش کردن حیثیت یک مسلمان بحدی چندش‌آور و مذبوح است که حتی اگر هم بخواهی از سر ناچاری بدان پاسخ بدهی، کاری سخت است.


این نماینده مجلس گفت: ولی منتشرکنندگان این گزارش‌های سخیف و کذب بدانند که اگر هر روز هم دست به این اقدامات کثیف بزنند، اینجانب بعنوان خادم ملت عزیز ایران و حوزه انتخابیه‌ام، مصمم‌تر از هر زمان دیگر پرچم حریت و عدالت‌خواهی را بالا خواهم برد و در آینده‌ای نه چندان دور شلیک‌های دقیق‌تری بر لانه کرکس‌ها خواهم داشت و بی تردید خواب و آرامش آنها را بر هم خواهم زد و تا پای جان از این راه بی پایان دست نخواهم کشید.

قوه قضائیه برای حضور افراد بدحجاب در صحن دادگاه لباس فرم طراحی کند
هم اکنون بخوانید


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: در همین‌جا اعلام می‌دارم و با صراحت و صدای رسا از نهادهای نظارتی و مسئول می‌خواهم تک تک موارد مطروحه را بررسی و به رئیس قوه مقننه بدهند تا از تریبون رسمی مجلس قرائت  شود.  اگر هر چیزی غیر از این موارد ادعایی و دروغین بود، از نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی بویژه پلیس فتا می‌خواهم صحنه گردانان اصلی این بازی مذبوحانه را شناسایی و لانه عنکبوتی خناسان را بر سرشان خراب کنند.


احمدی بیغش تاکید کرد: اینجانب نیز تا کشف سرچشمه های ناپاک منتشر کنندگان و حامیان پشت صحنه آنان دست از تلاش نخواهم کشید و با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار علیه السلام آنان را برملا و در تریبون خانه ملت رسوای شان خواهم کرد. همانطور که خداوند متعال در سوره نساء آیه ۱۱۲ می فرماید: « وَمَن یَکْسِبْ خَطِیئَةً أَوْ إِثْمًا ثُمَّ یَرْمِ بِهِ بَرِیئًا فَقَدِ احْتَمَلَ بُهْتَانًا وَإِثْمًا مُّبِینًا؛ و هر کس خطا یا گناهى مرتکب شود سپس آن را به بی گناهى نسبت دهد قطعا بهتان و گناه آشکارى بر دوش کشیده است.»


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا