چرا برای سفارش آنلاین غذا، سوپر اپلیکیشن بزرگ اسنپ پیشنهاد می شود؟


امروزه سفارش اینترنتی غذا به یک عادت برای همه تبدیل شده است. به راحتی گوشی خود را روشن می‌کنیم و به سوپر اپلیکیشن بزرگ اسنپ می‌رویم و از میان طیف گسترده‌ای از انواع رستوران و فست فودها، غذای مورد علاقه را سفارس می‌دهیم. کل روند کار در چند دقیقه انجام می‌شود و دیگر نیازی به شال و کلاه کردن نیست. اما چرا سفارش غذا از اسنپ فود انتخاب اول همه است؟ ما در این بررسی به این پرسش مهم پاسخ می‌دهیم.


دلایل سفارش غذا از اسنپ فود چیست؟


اسنپ فود پلتفرمی است که در سال ۱۳۹۳ متولد شد. از بدو شروع کار توانست به خوبی خود را میان مردم جا بیندازید، به طوری که اکنون بزرگترین اپلیکیشن ایرانی در بخش سفارش آنلاین غذا است. دلایل موفقیت این پلتفرم به شرح زیر هستند:


رابط کاربری ساده و جذاب


رابط کاربری سوپراپلیکیشن اسنپ بسیار ساده و جذاب است. شما به راحتی می‌توانید از خدمات این سوپراپ برای سفارش اینترنتی غذا استفاده کنید. استفاده از رنگ های شاد و جذاب، راحتی در انتخاب غذا، جستجوی سریع رستوران، ثبت سفارش آسان، پرداخت آنلاین، پیمایش راحت و سایر موارد را باید از ویژگی های ممتاز اسنپ فود دانست. شما در زمان استفاده از این سوپراپ به هیچ عنوان احساسی ناراحتی نخواهید کرد و همه قابلیت‌های آن باعث رضایت و لذت شما خواهند شد.


سفارش سریع و به موقع غذا


با یک جستجوی سریع می‌توانید غذای خود را به راحتی سفارش دهید. در اسنپ فود امکان سفارش غذا از انواع رستوران وجود دارد و شما می‌توانید را انتخاب رستوران یا فست فود مورد نظرتان، غذای خود را به سرعت سفارش دهید. بعد از ثبت درخواست غذا، دوستان اسنپی به رستوران انتخابی شما می‌روند و غذا با حفظ سلامت و بهداشت به نزد شما می‌آورند. بعد از آنکه زنگ در خانه یا شرکت شما به صدا درآمد، حالا باید غذای خود را به صورت گرم و تازه تحویل بگیرید و آن را در نهایت لذت نوش جان کنید.

بزرگترین برند مبلمان جهان فروشنده برق پاک شد
هم اکنون بخوانید


بهترین رستوران و فست فودها


در کجا با اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا می‌توانید تا این اندازه رستوران‌ها و فست فودهای مختلف را مشاهده کرد؟ اسنپ فود دریایی از مکان‌های غذایی مختلف است. به همین خاطر می‌توانید از رستوران نزدیک خانه خود یا از مکانی دورتر غذای خود را سفارش دهید. ویژگی دیگری که در سوپر اپلیکیشن بزرگ اسنپ وجود دارد، حضور بهترین و شناخته شده‌ترین رستوران‌های شهر است. همچنین، امکان افزودن رستوران به فهرست علاقه‌مندی‌ها وجود دارد و از این طریق می‌توانید مجموعه از رستوران‎‌های مورد علاقه خود را در جایی از پنل کاربری خود ثبت کنید.


غذاهای مختلف ایرانی و خارجی


با سفارش غذا اسنپ فود امکان دسترسی به انواع و اقسام غذاهای ایرانی و خارجی را دارید. در واقع، برای هر ذائقه‌ای یک نوع غذا در اسنپ فود وجود دارد. اگر به غذاها خاص ماند سوشی علاقه دارید یا اصلاً می‌خواهید یک غذای فرانسوی به راتاتویی را سفارش دهید، اسنپ فود بهترین پلتفرم سفارش آنلاین غذا است. از طریق اسنپ فود می‌توان به روش های مختلفی غذای خود را سفارش داد. استفاده از نوار جستجو یا با وارد شدن به رستوران مورد نظر خود، به راحتی می‌توانید غذای خود را درخواست کنید.


تخفیف‌های ویژه و کد تخفیف


سفارش غذا از اسنپ فود با ارائه تخفیف‌های ویژه همراه است. این تخفیف‌ها به چند شکل مختلف ارائه می‌شوند، یکی اینکه برخی از تخفیف‌ها روی غذاها اعمال می‌شود. یکسری دیگری به صورت کد تخفیف در پنل کاربری نمایش داده می‌شود و استفاده از اسنپ کلاب است. در اسنپ کلاب برای هر نوع از انواع سرویس سوپراپلیکیشن اسنپ، یک تخفیف وجود دارد که با دریافت آن، از امتیاز شما کاسته می‌شود. این تخفیف ها را در هیچ اپلیکیشن دیگری مشاهده نخواهید کرد.

آمادگی شبکه تامین ایران خودرو برای تحقق تولید روزانه سه هزار دستگاه
هم اکنون بخوانید


قیمت گذاری شفاف و به صرفه


قیمت گذاری در اسنپ فود به صورت کاملاً شفاف است و این مهم با توجه به درخواست رستوران‌ها و فست فودها انجام می‌شود. اما سوپر اپلیکیشن بزرگ اسنپ نیز برای جلب رضایت حداکثری مشتریان خود، از قیمت‌ها با تخفیف ویژه استفاده می‌کند. درحقیقت، قسمت غذا در اسنپ فود نه تنها از رستوران‌ها و فست فودها بیشتر نیست بلکه از قیمت خرید حضوری غذا نیز کمتر است. اگر شما به تنهایی با خانواده به رستوران بروید، باید هزینه بیشتری را نسبت به سفارش اینترنتی غذا پرداخت کنید.


پشتیبانی ۲۴ ساعته در طول هفته


در زمان سفارش غذا اسنپ فود این امکان وجود دارد که بتوانید از پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته بهره مند شوید. اگر مشکلی در سفارش شما به وجود آمده است یا نیاز به طرح پرسشی دارید، تیم پشتیبانی اسنپ فود در هر ساعت از شبانه روز جوابگوی نیازهای شما هستند. اگر به هر دلیل سفارش شما دچار مشکل شود، تیم پشتیبانی به صورت خودکار با شما تماس می گیرند تا مشکل ایجاد شده را با شما در میان بگذارند. به طور کلی، تیم پشتیبانی وظیفه رصد مشکلات و پاسخگویی به تماس مشتریان را دارد.


همین الان سوپر اپلیکیشن بزرگ اسنپ را روی گوشیت نصب کن


سوپراپلیکیشن اسنپ کار همه مردم را در دوران همه گیری کرونا راحت کرده است. دیگر نیازی به این نیست در رستوران های شلوغ داخل صف بایستید و نگران کرونا و اتلاف وقت خود باشید، اکنون در خانه گرم خود بنشنید و با چند کلیک ساده، غذای خود را سفارش دهید. سفارش غذا از اسنپ فود راهی عالی برای صرفه جویی در زمان و هزینه‌های پرداختی برای سفارش اینترنتی غذا است. پس از همین امروز می‌توانید با گوشی خود (اندروید و آیفون)، سوپراپ اسنپ را نصب و دانلود کنید.


 


پایان رپرتاژ آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − سه =

دکمه بازگشت به بالا