روابط با همسایگان یکی از راهبردهای اصلی دولت سیزدهم است

 

معاون اول رییس جمهور گفت: سندهای بسیار خوبی در زمینه صادرات، تجارت، انرژی و غیره در سفر رییس جمهور به روسیه امضا خواهد شد. به نظر می‌رسد منشا تحول اساسی خواهد شد.


به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور در حاشیه برنامه روز ملی قانون هوای پاک در جمع خبرنگاران گفت: ما در حال ساماندهی عدالت در پرداخت‌ها برای همه کارمندان هستیم. برای مردم هم همینگونه است و برنامه‌هایی درنظر گرفته شده است که اجازه بدهید به نقطه‌ای که برسد، انشالله مردم از آن مطلع خواهند شد.

 

مخبر گفت: ما خودمان هم در میان همین مردم هستیم و مشخص است گرانی‌ها مردم را اذیت می‌کند. یکی از راهبردهای اصلی دولت رسیدن به معیشت مردم در تمام ابعاد است. انشالله خداوند هم کمک کند که این مسائل حل شود.

 

او درارتباط با سفر رییس جمهور به روسیه افزود: بسیار سفر مهمی است و شخص آقای پوتین مدتها به دنبال این بود که این سفر انجام بگیرد. سندهای بسیار خوبی در زمینه صادرات، تجارت، انرژی و غیره امضا خواهد شد. به نظر میرسد منشا تحول اساسی خواهد شد.

 

معاون اول رییس جمهور گفت: یکی از راهبردهای اصلی دولت سیزدهم از همان اوایل کار، مساله دیپلماسی و مناسبات با همسایگان بود. اولویت اول ما ارتقای ارتباطات و استفاده از فرصتها در رابطه با همسایگانمان است.

 

مخبر گفت: کشوری هستیم که ۱۵ همسایه داریم و این خودش یک امتیاز بزرگ است. با همه این کشورها باید رابطه بسیار خوبی داشته باشیم و بسیار خوب روابط برقرار شده است. البته در سطح بین الملل به طور کلی دولت سیزدهم که شروع به کار کرد، استقبال خوبی در دولتهای منطقه اتفاق افتاده است و امیدواریم انشالله شاهد شکوفایی بسیار خوبی باشیم و همه اینها برای زندگی مردم موثر خواهد بود.

جریمه ۳ میلیاردی فرجام گرانفروشی لوازم خانگی در اصفهان
هم اکنون بخوانید

 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − شش =

دکمه بازگشت به بالا