رجبی: بازی با استرالیا یک تمرین خوب بود، نه مسابقه/ برابر هند کار سختی نداریم

محمدرضا رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص پیروزی تیم ملی هندبال کشورمان برابر استرالیا در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: استرالیا برابر ایران حرفی برای گفتن نداشت و نمی‌توانست مقابل بچه‌‌های ما بازی خوبی داشته باشد. هندبال استرالیا سطح بالایی ندارد و نمی‌تواند برابر تیم‌های طراز اول آسیا بازی خوبی به نمایش بگذارد. این تیم تنها چندین دوره است که وارد مسابقات شده و تجربه و بازیکنان سطح بالایی ندارد و در هر دوره حضورش بازی‌های خوبی نداشته و با اختلاف نتیجه را به رقبا واگذار کرده است.

کاپیتان پیشین تیم ملی هندبال کشورمان افزود: بازی امروز ما برابر استرالیا در حقیقت یک تمرین خوب بود نه یک مسابقه و در واقع یک بازی نبود که بگوییم تیم‌مان محک خورده‌ است. به هر حال بازی اول ما برابر استرالیا برگزار شد و این خوب بود که ابتدا برابر یک تیم راحت بازی کنیم تا با سالن و جو مسابقات آشنا شویم و بازیکنان استرس بازی اول و شروع مسابقات را از دست دادند و این برای بازی‌های بعدی این اتفاق خوبی است.

سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون در خصوص تیم هند به عنوان حریف بعدی ایران در این مسابقات گفت: هندبال هند سطح بالایی ندارد که تیم ما را اذیت کند و با توجه به شناخت از این تیم و پیشینه‌ای که دارد نباید برابر این تیم کار سختی داشته باشیم. 

رجبی در ادامه به دیدار تیم ملی کشورمان با عربستان اشاره کرد و افزود: در بازی سوم برابر عربستان قرار می‌گیریم که این دیدار حساس‌ترین بازی برای ما در این مرحله است. عربستان میزبان و از تیم‌های خوب آسیا است و کار سختی برابر این تیم داریم‌. قدرت تیم عربستان از ما بیشتر نیست و حریفی نیست که نتوانیم آن را شکست دهیم، فقط اینکه میزبان است ممکن است کار ما را سخت‌تر کند. اگر بازی خودمان را انجام دهیم این تیم را شکست می‌دهیم و به عنوان سرگروه راهی دور بعد می‌شویم.

عدم حضور گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با ملوان
هم اکنون بخوانید

وی تاکید کرد: در مرحله دوم و در جمع ۸ تیم پایانی کار سخت‌تر است، چون بهترین تیم‌ها به این مرحله می‌رسند و بازی کردن برابر آنها دشوارتر است. 

این هندبالیست با سابقه کشورمان خاطرنشان کرد: اگر تیمی می‌خواهد جهانی شود و روی سکوی آسیا قرار بگیرد باید تنه به تنه تیم‌های بزرگ آسیا بزند و باید آنها را شکست دهد. ما تیم خوبی داریم و شانس زیادی برای جهانی شدن داریم. با توجه به اینکه سهمیه آسیا برای حضور در قهرمانی جهان از سه تیم به ۵ تیم رسیده است و همچنین تیم ژاپن به عنوان یکی از مدعیان آسیا حضور ندارد، شانس بیشتری برای صعود به مسابقات جهانی داریم.

وی در پایان گفت: امیدوارم بچه‌ها در بازی‌های پیش رو عملکرد خوبی را نمایش بگذارند و بتوانند هندبال خوب ایران را به نمایش بگذارند و بهترین نتیجه را بگیرند و دست پر به کشور باز گردند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + چهار =

دکمه بازگشت به بالا