اجرای فاز دوم بیماریابی کرونا به صورت هوشمند

شهردار تهران از اجرای فاز دوم بیماریابی کرونا به صورت هوشمند خبر داد.


به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا زاکانی در پایان جلسه قرارگاه عملیاتی کرونای شهر تهران گفت: در کاری که انجام می شود نقطه بهینه استفاده از امکانات ما است و برای خودمان یک تمرین و یادگیری است و آموزه های خود را توسعه می دهیم.


او ادامه داد: ملت ما با فرهنگ هستند و اگر فردی متوجه علایم شود خود را محدود می کند و این نکته مهمی است و به زور و اجبار نیاز ندارد. البته برخی جاها نیاز به اجبار دارد و قطعا آنجا ورودی مترو نیست، اما جاهایی هست که می شود کنترل داشت و اجبار را لحاظ کرد.


زاکانی با بیان اینکه در شهرداری معتقدیم که باید مسئولیت اجتماعی خود را بپذیریم افزود: این کارها را هزینه نمی دانیم بلکه سرمایه گذاری می دانیم و یک نفر کمتر بیمار شود برای ما سرمایه است.


او همچنین در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران گفت: شیوه های نوینی که در جهت شناخت بیماران و ارائه زمینه خدمت به آنها وجود دارد به ویژه در زمینه هوشمندسازی و تجربه هایی که در روزهای گذشته در خانه های بهداشت و مترو انجام شده بود داده هایی را ارایه می کرد که به وسیله هوشمندسازی و توجه به نتایج آن می توان خدماتی را ارایه کرد.


شهردار تهران افزود: لذا کمیته ای تشکیل شد که در آن از متولیان امر که در نظام بهداشتی کشور و دستگاه های مختلف اجرایی هستند حضور دارند از جمله شهرداری که حاصل این حضور برگزاری نوبت دوم مواجه برای بیماریابی و استفاده از ابزارهای هوشمندسازی است تا مانع از توسعه بیماری شویم.

تشدید اقدامات انگلیس برای مهارِ همه‌گیری کرونا
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا