سوپرجام اسپانیا| رئال مادرید با غلبه بر بیلبائو قهرمان شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فینال سی‌و‌هشتمین دوره از رقابت‌های سوپرجام اسپانیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در شهر ریاض عربستان میان تیم‌‌های اتلتیک بیلبائو و رئال مادرید برگزار شد که این بازی با پیروزی ۲ بر صفر رئال مادرید خاتمه یافت.

لوکا مودریچ در دقیقه ۳۸ و کریم بنزما در دقیقه ۵۲ از روی نقطه پنالتی دو گل رئالی‌ها را در این بازی به ثمر رساندند تا این تیم مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد و برای دوازدهمین بار فاتح سوپرجام اسپانیا شود. این بازی دو اتفاق مهم دیگر هم داشت که اولی اخراج ادر میلیتائو دفاع راست رئال مادرید در دقیقه ۸۷ بازی و هدر رفتن پنالتی بیلبائو در دقیقه ۸۹ بازی بود.

رئال مادرید در حالی دوازدهمین قهرمانی‌اش در سوپرجام اسپانیا را جشن گرفت و فاصله‌اش با بارسلونا به عنوان پرافتخارترین تیم این تورنمنت را به حداقل رساند که فصل گذشته نه قهرمان لالیگا شده بود نه قهرمان جام حذفی. در واقع این تیم و بارسلونا به ترتیب به عنوان نایب قهرمانان لالیگا و جام حذفی در تورنمنت ۴ جانبه سوپرجام اسپانیا شرکت کردند.

تیم سفیدپوش پایتخت اسپانیا، پیش از این ۱۷ بار در فینال سوپرجام اسپانیا حضور پیدا کرده بود که در سال‌‌های ۱۹۸۳, ۱۹۹۱, ۱۹۹۲, ۱۹۹۴, ۱۹۹۶, ۲۰۰۵, ۲۰۰۶, ۲۰۰۹, ۲۰۱۰, ۲۰۱۱, ۲۰۱۳, ۲۰۱۶, ۲۰۱۸  موفق به کسب مقام قهرمانی شده بود.

 

انتهای پیام/

انتخاب یک ایرانی به عنوان دبیرکل فدراسیون بین‌المللی ساواته
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + یازده =

دکمه بازگشت به بالا