واکنش مارسیال به اتهام امتناع از بازی برای منچستریونایتد

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان؛ آنتونی مارسیال مهاجم فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد به سرمربی خود رالف رانگنیک بابت ادعایش درباره عدم حضور این بازیکن در بازی شب گذشته (شنبه) برابر استون‌ویلا پاسخ داد.

رانگنیک در پایان تساوی ۲-۲ شیاطین سرخ در خانه تیم تحت هدایت استیون جرارد مدعی شد عدم حضور مارسیال در فهرست بازیکنان من‌یونایتد به دلیل امتناع بازیکن از سفر به خانه حریف بوده است. غیبت مارسیال در این بازی به شایعه جدایی او از من‌یونایتد دامن زد اما این بازیکن فرانسوی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام به این شایعه پاسخ داد.

مارسیال نوشت: من هرگز از بازی برای منچستریونایتد امتناع نکرده‌ام. ۷ سال است که از آمدنم به من‌یونایتد می‌گذرد و در این مدت هرگز به شیاطین سرخ و هوادارانش بی‌احترامی نکرده‌ام و نخواهم کرد.

گفته می‌شود که باشگاه سویا قصد دارد برای جذب مارسیال به عنوان بازیکن قرضی به منچستریونایتد پیشنهاد بدهد اما برای انتقال او یک مانع وجود دارد که آن عدم توافق طرفین درباره سهم پرداختی‌شان از حقوق بازیکن است. گویا طرف انگلیسی می‌خواهد که سویا بیش از نیمی از حقوق ۱۳۰ هزار پوند در هفته مارسیال را متقبل شود اما تیم آندلسی قبول نمی‌کند. مارسیال پیش از این هم از نیوکاسل پیشنهاد داشت اما آن را رد کرد.

انتهای پیام/

سرمربی نساجی: مسئولان فقط در زمان قهرمانی دنبال جام و عکس یادگاری بودند/ مشخص نیست فردا در کدام ورزشگاه بازی می‌کنیم!
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + هجده =

دکمه بازگشت به بالا