مهدی‌پور: توقعات جامعه بوکس از ثوری بیشتر خواهد شد/ هنوز حضورمان در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص نیست

رضا مهدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص انتخاب دوباره حسین ثوری به عنوان رئیس فدراسیون بوکس اظهار داشت: قطعاً توقعات جامعه بوکس از حسین ثوری خیلی بیشتر است و باید ایشان دو برابر بیشتر از چهار سال اول زحمت بکشد. روح‌الله حسینی دیگر کاندیدای فدراسیون بوکس نیز از قهرمانان و دوستان خوب من است، اما به هر حال رقابت است و یک طرف رقابت نیز باخت و طرف دیگر برد است.

وی تصریح کرد: امیدوارم حسین ثوری به قول‌هایی که داده است جامعه عمل بپوشاند. امیدوارم بتوانیم مدال المپیک را با مربیگری علی استکی به دست بیاوریم و خانواده بوکس بعد از پیوستن به جمع مدال‌آوران جهانی به جمع مدال‌داران المپیک نیز اضافه شود.

سرمربی تیم‌های نوجوانان و جوانان بوکس در خصوص حمایت از حسین ثوری در انتخابات این فدراسیون تاکید کرد:  من در زمان‌های حضور حاج احمد ناطق‌نوری، روح‌الله حسینی و حسین ثوری سرمربی تیم ملی بودم. دلیل حمایتم به این خاطر بود که فکر می‌کردم برنامه‌های ثوری خیلی مدون و بهتر است و می‌توانیم با حضور دوباره او روند رو به جلوتری داشته باشیم.

مهدی‌پور در خصوص اینکه بوکس ایران شرایط موفقیت در بازی‌های آسیایی هانگژو و المپیک پاریس را خواهد داشت، افزود: برای موفقیت در این پازل باید وزارت ورزش و کمیته المپیک نیز به فدراسیون بوکس کمک کنند. فدراسیون به تنهایی نمی‌تواند این راه سخت و دشوار را رو به جلو برود. بازی‌های آسیایی مسابقات بسیار سختی است و با توجه به حضور قدرت‌های بوکس جهان در آسیا و حضور پرقدرت آنها در بازی‌های آسیایی این مسابقات از جهانی و المپیک نیز سخت‌تر است. اگر مسابقات تدارکاتی و اردوهای خوب برای استکی و تیم ملی جوانان و نوجوانان گذاشته شود و در این راستا وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیز حمایت کند، رسیدن به این اهداف خیلی دشوار نیست.

اکبری: بعد از سلامتی به فکر آماده‌سازی ذهنی بازیکنان هستیم/ امسال همه تیم‌ها خوب هستند
هم اکنون بخوانید

وی در مورد برنامه‌های تیم‌های پایه گفت: متاسفانه به دلیل انتخابات فدراسیون و شرایط خاص تمریناتی نداشتیم و هنوز مشخص نیست در مسابقات آسیایی یک ماه و نیم دیگر شرکت می‌کنیم یا نه. اگر در این مسابقات شرکت کنیم نیز توقع زیادی از بچه‌ها نداریم و فقط می‌توانیم بچه‌های انتخاب شده را به مسابقات ببریم و هیچ اردوی تدارکاتی نخواهیم داشت، اما به جامعه بوکس قول می‌دهم در مسابقات جهانی دوره آینده مدال جهانی را کسب را خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا