درستکار: مسابقات کشوری هم از نظر کمی و هم کیفی انتظارات را برآورده کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پژمان درستکار که همراه با همکاران فنی‌اش در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور در گرگان حضور داشت، درخصوص این رقابت‌ها گفت: مسابقات بسیار خوبی بود، از قبل هم پیش بینی می‌کردیم مسابقات خوبی از آب دربیاید چراکه منهای ۶ ملی‌پوشی که در نروژ کسب مدال کرده بودند، تمام سرمایه‌های کشتی کشور در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند.
وی برگزاری مسابقات کشوری امسال را در سطحی بالا عنوان کرد و ادامه داد: اکثر کارشناسان اذعان دارند در دو دهه گذشته چنین مسابقه کشوری با این سطح فنی و کیفیت برگزار نشده است. مسابقه خوبی بود که ما به مسائل فنی مد نظرمان رسیدیم. مسابقات کشوری هم به لحاظ کیفی و هم کمی انتظارات را برآورده کرد.
درستکار با اشاره به اینکه مسابقات گرگان شروع چرخه انتخابی تیم ملی بود، گفت: علاوه بر نقطه شروع چرخه، این رقابت‌ها انتخابی تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا هم بود. امسال هم مسابقات قهرمانی آسیا و هم بازی‌های آسیایی را داریم. پیکارهای قهرمانی آسیا اواخر فروردین ماه در مغولستان برگزار می‌شود که نفرات برتر کشوری قرار است در آن شرکت کنند. نفرات دوم و سوم هم در چرخه می‌مانند و جواز حضور در جام تختی را به دست آورده‌اند. همچنین مرحله بعدی چرخه نیز اسفند ماه پیگیری می‌شود نفراتی که در کشوری نتوانستند سهمیه جام تختی را بگیرند، می‌توانند در انتخابی جام تختی که اسفند ماه برگزار می‌شود، کشتی گرفته و در چرخه باقی بمانند.

انتهای پیام/

سمپلیچی سرمربی اسپتزیا شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 10 =

دکمه بازگشت به بالا