مطالب نقل شده از دیدار فرماندهان نظامی با روحانی تکذیب شد

یک منبع نزدیک به دفتر رئیس‌ دولت‌های یازدهم و دوازدهم، مطالب نقل شده از دیدار فرماندهان نظامی با روحانی در سال ۱۳۹۶ را تکذیب کرد.


یک منبع نزدیک به دفتر رئیس‌ دولت‌های یازدهم و دوازدهم، در گفت‌وگو با پایگاه خبری اعتماد نو به نقل از ایلنا، خاطرنشان کرد: مطالب بیان شده در خصوص محتوای جلسه سال ۱۳۹۶ دکتر روحانی با شماری از فرماندهان ارشد نظامی کشور، کذب محض است و جملات مورد ادعا، نه در آن دیدار و نه اساسا در دیدارهای دیگر میان رئیس‌جمهور وقت و فرماندهان رد و بدل نشده است.


وی در ادامه مطالب منتسب به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز تکذیب کرد و افزود: آن شهید بزرگوار نه در جلسه مورد نظر و در جلسات کاری و دوستانه متعددی که با رئیس‌جمهور وقت داشتند، هیچ گاه چنین جملاتی به زبان نیاورده‌اند.


این منبع نزدیک به دفتر رئیس دولت تدبیر و امید به رابطه دوستانه شهید سلیمانی و رئیس‌جمهور سابق اشاره و خاطرنشان کرد: همواره رابطه‌ای بسیار صمیمی میان رئیس‌جمهور سابق و فرمانده شهید سپاه قدس وجود داشته است و گذشته از مراودات کاری که در جلسات منظم و مستمر دنبال می‌شد، دکتر روحانی سابقه همکاری و دوستی نزدیک با شهید سلیمانی در دوره دفاع مقدس داشت و همین مسئله انس و الفت غیرقابل انکاری را میان این دو نفر به وجود آورده بود.


وی در پایان نقل جملات شاذ از یک جلسه معمول میان رئیس‌جمهور و فرماندهان نظامی را اقدامی غیراخلاقی و نوعی فرافکنی برای انحراف افکار عمومی از برخی مسائل مورد توجه دانست و تاکید کرد: این گونه جلسات اگرچه محرمانه انجام می‌شود اما طبق روال دفاتر مسئولان ارشد حتما ثبت و ضبط و نگهداری می‌شود و بر همین اساس لازم است علاوه بر رعایت قانون در انعکاس محتوای جلسات محرمانه اینچنینی، اصل امانت‌داری و صداقت را نیز در دستور کار نقل‌کنندگان قرار گیرد.

استراتژی فشار آمریکا، عامل وضعیت فعلی توافق هسته‌ای است
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا