افزایش ۱۷ درصدی دیوارهای صوتی تهران طی ۶ ماه آینده

 

سرپرست معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک از وجود ۱۶ هزار و ۴۵۰ متر دیوار صوتی در بزرگراه‌های شهر تهران خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۷۹۰ متر دیگر تا خرداد سال آینده در بزرگراه‌ها نصب می‌شود.


به گزارش اعتماد نو به نقل از اعتماد نو به نقل از ایلنا،‌ محمدرضا شیخ بهایی درباره وضعیت دیوارهای صوتی پایتخت بیان کرد: در مجموع ۱۶ هزار و ۴۵۰ متر طول در قالب سه قسمت ۳، ۵ و ۶ متری دیوار صوتی در شهر تهران وجود دارد.

 

سرپرست معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک با اعلام اینکه امسال، ۱۳ هزار و ۶۶۰ متر طول از دیوار صوتی‌های موجود، مرمت شده است، افزود: مرمت و مقاوم‌سازی به گونه‌ای بوده است که از سال گذشته هیچ دزدی و سرقتی از  قسمت‌های بازسازی و مقاوم‌سازی شده دیوارهای صوتی انجام نشده است.

 

شیخ بهایی یکی از چالش و مشکلات اصلی دیوارهای صوتی بزرگراه‌ها را سرقت از آن‌ها بیان کرد و گفت: البته بخشی از دیوارهای صوتی هم به علت تصادفات و برخورد خودرو با دیوارها از بین می‌روند.

 

به گفته سرپرست معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک؛ حدود ۲ هزار و ۷۹۰ متر طول دیوار صوتی باقی مانده است که به علت برخی مشکلات مغفول مانده است.

 

به گزارش پایگاه خبری شهر، شیخ بهایی با بیان اینکه تلاش می‌شود تا مقدار کار باقی مانده در خرداد ۱۴۰۱ به اتمام برسد، افزود: برای نصب ۲ هزار و ۷۹۰ متر دیوار صوتی به حدود ۱۷ میلیارد تومان منابع مالی نیاز است.

ارز "دارو" تک نرخی و قیمت‌گذاری‌ها به‌روز شود
هم اکنون بخوانید

 

 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا