عبداللهی: هواداران نفت مسجدسلیمان حق دارند ناراحت باشند اما نباید بازیکنان را تنبیه و تهدید کنند/ هم مقصر هستیم؛ هم نیستیم

حمید عبداللهی درباره شکست ۲ بر صفر نفت مسجدسلیمان مقابل صنعت نفت آبادان، به پایگاه خبری ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: این دیدار بیشتر از شش امتیاز داشت و دو تیم بازی باکیفیتی ارائه کردند که تناسبی با جایگاه تیم‌ها در جدول نداشت. اگر موقعیت ما در دقیقه ۶ وارد دروازه می‌شد، شرایط فرق می‌کرد و با اینکه از نتیجه راضی نیستیم، از تلاش بازیکنان رضایت داریم. به جز گل زدن هر کاری کردیم و دو بار توپ را به تیر دروازه حریف زدیم.

وقتی یک مربی ۱۰ روز قبل از بازی‌ها انتخاب می‌شود، از او توقع قهرمانی نمی‌رود
وی با بیان اینکه عملکرد یک مربی بر مبنای زمان بستن تیم، ابزار در اختیار او و شرایط مالی باشگاه بررسی می‌شود، تصریح کرد: مسئولان یک باشگاه براساس همین زمان، مربی انتخاب می‌کنند و ابزار را در اختیار او قرار می‌دهند. وقتی یک مربی ۱۰ روز قبل از بازی‌ها انتخاب می‌شود، از او توقع قهرمانی نمی‌رود. بازیکنان فعلی نفت مسجدسلیمان، بهترین بازیکنان موجود در بازار نقل‌وانتقالات بودند و بستر برای انجام کار تیم پیش برود.

باشگاه برای بقا باید ساختار مالی و بستر سخت‌افزاری مناسبی داشته باشد
مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه نفتی‌ها زمان لازم را در اختیار نداشتند، خاطرنشان کرد: باشگاه نفت تیمی برای بقا در لیگ برتر بست. باشگاه در این شرایط باید ساختار مالی و بستر سخت‌افزاری مناسبی داشته باشد که شرایط تیم‌های نفتی مشخص است و حرفی درباره مسائل مالی نیست. ما هم با علم به این موضوع به نفت آمدیم. برای برطرف کردن ضعف‌های خود به زمین تمرین نیاز داریم و بسیاری از جلسات خود را پشت دروازه برگزار می‌کنیم که امکان حل نقاط ضعف در چنین شرایطی وجود ندارد. ما هر هفته پنج مصدوم داریم و حدود هشت امتیاز را با اشتباهات داوری از دست دادیم.

تکواندو نونهالان جهان| کسب 2 مدال طلا و یک نقره دیگر توسط نمایندگان کشورمان/ دختران ایران قهرمان شدند
هم اکنون بخوانید

هم مقصر هستیم؛ هم مقصر نیستیم
عبداللهی با اشاره به اینکه باشگاه باید با کارهایی از جمله پرداخت پاداش به بازیکنان روحیه بدهد، بیان کرد: پیشرفت فنی زیادی نسبت به ابتدای فصل داشتیم و بازی‌های خوبی ارائه می‌کنیم که منجر به نتیجه نشده است. ما هم مقصر هستیم؛ هم مقصر نیستیم. مربی تا ایجاد فرصت گلزنی به تیم کمک می‌کند و به جز نیمه دوم دیدار با گل‌گهر، همیشه موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. استفاده از موقعیت‌ها از دست‌مان خارج است. ایراداتی داریم و خودمان را مبرّا نمی‌دانیم، اما بسیاری از نقاط ضعف را برطرف کرده‌ایم.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ,

شاید هواداران فکر می‌کردند کم‌کاری کرده‌ایم
وی در مورد درگیری هواداران و لیدرهای نفت مسجدسلیمان با بازیکنان و اینکه آیا هواداران اعتقاد به کم‌کاری بازیکنان داشتند یا خیر، به تسنیم گفت: شاید آنها فکر می‌کردند بازیکنان ما کم‌کاری کرده‌اند، اما من کم‌کاری از آنها ندیدم. مشکلاتی که به آن اشاره کردم، باعث عدم تمرکز بازیکنان می‌شود که چنین اتفاقاتی را در زمین رقم می‌زند. رختکن تیم‌ها پس از بازی ملتهب است و همه ناراحت هستند. ضربان همه بازیکنان در این شرایط بالاست و من دیدم که به بازیکنان حمله‌ور شدند.

به هواداران حق می‌دهم ناراحت باشند، اما نباید بازیکن را تنبیه یا تهدید کنند
مربی نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه دل بسیاری از تیم‌ها به لیدرها و هواداران تیم خوش است، عنوان کرد: ما امکانات لازم را نداریم و درست نیست هواداران هم به ما فشار بیاورند. ممکن است ما یک ماه دیگر در نفت نباشیم، اما بازیکنان سرمایه باشگاه و شهر هستند. به هواداران حق می‌دهم ناراحت باشند، اما نباید بازیکن را تنبیه یا تهدید کنند و صحنه‌های ناخوشایندی رخ دهد. آنها گفتند به مسجدسلیمان نیایید و شاید این حرف‌شان فقط از روی خشم بوده است.

یوسفی: شاید تراکتوری‌ها پرسپولیس را عامل ناکامی‌شان می‌دانند!/ گل‌محمدی مقصر است
هم اکنون بخوانید

تمرین کردن ما در اهواز به خاطر نداشتن زمین و تهدید هواداران است
عبداللهی درباره محل برگزاری تمرینات نفت مسجدسلیمان تا دیدار با استقلال و اینکه ممکن است نفتی‌ها به‌خاطر تهدید هواداران در اهواز بمانند یا خیر، اظهار داشت: در مسجدسلیمان زمین نداریم و باید پشت دروازه تمرین کنیم. الان در اهواز هستیم و امیدوارم شرایط تمرینی خوبی داشته باشیم. کمالوند امروز (یکشنبه) جلسه‌ای با سرپرست باشگاه دارد و باید تصمیمی بگیرند. تمرین کردن ما در اهواز به خاطر هر دو موضوع (نداشتن زمین و تهدید هواداران) است. بازیکنان با خود می‌گویند نفت پول نمی‌دهد و مسجدسلیمان هم شهری مرکزی نیست. اگر هواداران هم با نتایج ضعیف به بازیکنان حمله کنند، جذب بازیکن خیلی سخت می‌شود.

باید شرایط روحی بازیکنان را برای بازی با استقلال سازماندهی کنیم
وی در مورد دیدار روز چهارشنبه شاگردان فراز کمالوند با استقلال تصریح کرد: بازی‌ها هر چهار، پنج روز یک بار برگزار می‌شود و از امروز باید روی دیدار با استقلال کار کنیم. استقلال تیمی بزرگ و صدرنشین جدول است. باید شرایط روحی بازیکنان را سازماندهی کنیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا