شستشوی فرش را به کدام قالیشویی بسپاریم؟

معمولاً با ورود به سه ماه آخر و نزدیک شدن به عید نوروز، تمامی خانواده های ایرانی در تکاپوی خانه تکانی و تمیز کردن وسایل هستند.


 این رسم زیبا که از دیرباز بین ما ایرانیان وجود دارد به نوعی حکم نونوار کردن خانه و آماده سازی آن برای ورود بهار است. در این ایام همه جا رنگ و بوی دیگری به خود می گیرد و یک شادی نامحسوس در دل تمام ایرانیان شکل خواهد گرفت.

همه ما دوست داریم خانه خود را در روزهای آخر سال کاملاً تمیز کنیم و بهار را به خانه بیاوریم. به نوعی برای سال نو ذوق و شوق داشته و بهار را آغازی دوباره به شمار می آوریم. یکی از کارهای مهم و اصلی در تمامی خانه تکانی ها شستن فرش هاست. این روزها این کار به قالیشویی ها محول شده است. خیلی از افراد ممکن است به دنبال بهترین قالیشویی تهران و بهترین قالیشویی در تهرانپارس باشند. برای یافتن جواب پرسش “شستشوی فرش را به کدام قالیشویی بسپاریم؟ ” توصیه می شود با ما همراه باشید:

 

دلایل برتری شستشوی فرش ها در قالیشویی بر شستشوی دستی

 

در قدیم شستن فرش ها نیز در حیاط بزرگ خانه ها و با حضور تمام افراد خانواده انجام می شد. این روزها اما شرایط به گونه دیگری است. موارد بسیاری باعث شده اند که دیگر امکان شستشوی فرش ها در خانه وجود نداشته باشد. برای مثال زندگی های ماشینی افراد را غرق در کارها ساخته است. کمتر کسی وقتی آزاد برای شستن فرش ها دارد. در واقع مدت کمی هم که برای فرد باقی خواهد ماند ترجیح می دهد که آن را صرف استراحت کند.

یکی دیگر از این موارد آپارتمانی شدن خانه هاست. این روزها دیگر کمتر خانه ای دارای حیاطی بزرگ و مناسب برای شستشویی فرش هاست. کمبود آب و قیمت بالای فرش ها نیز به نوبه خود نقشی موثر در کاهش شستوی دستی قالی ها در منزل دارند. تمامی این موارد باعث شده که افراد برای شستشوی قالی های خود به سراغ قالیشویی ها بروند.

شستشوی فرش ها در قالیشویی های معتبر نه تنها زحمت شستشوی دستی قالی ها را با تمام سختی هایی که داشته از دوش ما برخواهد داشت. بلکه باعث می شود فرش ها به صورت اصولی شسته شده و کوچکترین آسیبی نبینند. این روزها با توجه به قیمت بالای فرش ها، ریسک کردن بر سر شستشوی آن ها به هیچ عنوان هوشمندانه نیست.

برای همین پیدا کردن بهترین قالیشویی در تهرانپارس می تواند خیال ما را از سلامت و حفظ کیفیت فرش ها آسوده سازد. یکی از بهترین قالیشویی های تهران، قالیشویی فارسی است. این قالیشویی حرفه ای ارائه دهنده بهترین خدمات در زمینه شستشوی قالی های شما عزیزان است. در ادامه بیشتر با این قالیشویی به عنوان بهترین قالیشویی در تهرانپارس آشنا خواهیم شد:

انتخاب-بهترین-قالیشویی-در-تهران

انتخاب بهترین قالیشویی در تهران

 

یکی از دغدغه های اصلی افراد در مورد سپردن قالی های خود به قالیشویی، پیدا کردن یک قالیشویی خوب است. این روزها در تمام نقاط تهران قالیشویی های مختلفی روی کار آمده اند که بسیاری از آن ها به صورت غیرقانونی به این کار مشغول هستند. خیلی از آن ها دارای فضای مناسب برای شستشوی قالی ها نیستند و شستشوی فرش های مشتریان را برون سپاری خواهند نمود.

خیلی از قالیشویی های غیرحرفه ای نیز برای شستشوی کلیه فرش ها از متریال نامناسب استفاده کرده و به این شکل سعی در بالا بردن سود خود دارند. تمامی این موارد باعث شده که پیدا کردن یک قالیشویی مناسب، برای بسیاری از افراد به یک چالش تبدیل شود. اما از بین این همه قالیشویی بزرگ و کوچک، شستشوی فرش را به کدام قالیشویی بسپاریم؟

در این بین یکی از معتبرترین و نام آشناترین قالیشویی ها در تهران، قالیشویی فارسی است. این قالیشویی توانسته در بین مردم، کیفیت خدمات خود را نشان دهد و رضایت مردمی بالا از این قالیشویی گواهی بر اصالت و اعتبار این قالیشویی است.

قالیشویی فارسی بهترین قالیشویی در تهرانپارس

 

قالیشویی فارسی یکی از حرفه ای ترین قالیشویی های تهران به شمار می رود. این قالیشویی از تجربه ای بیش از ۱۵ ساله بهره مند است و از این رو به خوبی با تمامی اصول شستشوی انواع قالی ها آشنایی خواهد داشت. کارخانه اختصاصی این قالیشویی نیز باعث شده که از بابت شستشوی صفر تا صد قالی ها توسط خود قالیشویی مطمئن شد.

با ارزش‌ترین برندهای لوکس دنیا
هم اکنون بخوانید

قالیشویی فارسی از بهترین کارشناسان در تیم کاری خود برخوردار است و به همین دلیل هر قالی به خوبی و بسته به جنسی که داشته مورد شستشوی ویژه قرار خواهد گرفت. این قالیشویی همچنین یکی از منصف ترین قالیشویی ها در تهران است. از این رو شما می توانید با هزینه ای مناسب بهترین روش شستشو را برای قالی های خود در نظر بگیرید. در ادامه بیشتر با خدمات قالیشویی فارسی به عنوان بهترین قالیشویی در تهرانپارس آشنا خواهیم شد:

خدمات قالیشویی فارسی

تعمیر-فرش-دستباف

۱٫ شستشوی فرش دستباف

 

فرش های دستباف از ظرافت و حساسیت فوق العاده ای برخوردار هستند. شستشوی دستی آن ها در خانه یا سپردن این قالی ها به قالیشویی های نامعتبر می تواند آسیبی جدی به آن ها وارد کند. برای همین در انتخاب قالیشویی برای شستشوی قالی های دستباف باید دقت و حساسیت بسیاری به خرج داد.

قالیشویی فارسی دارای حرفه ای ترین و متخصص ترین کارشناسان است. این کارشناسان به خوبی با فرش های دستباف و تاروپود آن ها آشنایی دارند. برای همین بهترین متریال و نیز بهترین روش شستشو را جهت حفظ کیفیت و نیز تمیزی بی نظیر این فرش ها به کار خواهند گرفت.

۲٫ شستشوی فرش های ابریشم

 

فرش های ابریشم نیز برای شستشو و مراقبت قلق خاص خود را دارند. شستشوی آن ها با مواد نامناسب و روشی غیر اصولی باعث افت کیفیت آن ها خواهد شد. حال آن که بهترین قالیشویی تهران برای شستشوی فرش های ابریشم نیز قالیشویی فارسی است. این قالی ها نیز زیر نظر کارشناسان برجسته تیم قالیشویی فارسی به بهترین شکل شستشو خواهند شد.

 

۳٫  شستشوی فرش های ماشینی

 

برخلاف تصور خیلی از افراد شستشوی فرش های ماشینی نیز باید به شکل اصولی انجام شود و فرش های ماشینی نیز ممکن است با شستشوی نامناسب آسیب ببینند. در واقع قالی های ماشینی را نمی توان چندان مقاوم و باکیفیتی بسیار بالا دانست. برای همین برای حفظ کیفیت این فرش ها نیز باید جانب احتیاط را رعایت کرد. در قالیشویی فارسی شستشوی فرش های ماشینی نیز به صورت کاملاً حرفه ای صورت می پذیرد.

 

۴٫ شستشوی فرش بلژیکی

 

جهت شستشوی فرش های بلژیکی نیز قالیشویی فارسی یکی از بهترین و باسابقه ترین گزینه هاست. شما با خیالی آسوده می توانید فرش های بلژیکی ارزشمند خود را به این قالیشویی بسپارید.

 

۵٫ شستشوی تابلو فرش

 

خیلی از افراد ممکن است در خانه تابلو فرش های نفیس و گرانبهایی داشته باشند. حتی اگر تابلو فرش مورد نظر ارزش مادی چندانی نداشته باشد اما احتمال داشته برای فرد مورد نظر از نظر معنوی فوق العاده باارزش باشد. از این رو طبیعی است که برای شستشوی آن ها به هر قالیشویی اعتماد نکنند.

قالیشویی فارسی اما با استفاده از بروزترین و تخصصی ترین روش ها شستشوی تابلوفرش های شما را انجام خواهد داد.

 

۶٫ارائه خدمات ترمیم فرش

 

خیلی از اوقات ممکن است فرش ها به دلایلی جزئی زیبایی اولیه خود را از دست بدهند. به جای خرید فرش شما می توانید با هزینه ای بسیار کم ضمن شستشوی فرش های خود، از خدمات ترمیم و رفوگری فرش قالیشویی فارسی بهره مند شوید. در قالیشویی فارسی به خوبی عملیاتی چون لکه برداری فرش، شیرازه دوزی فرش، ترمیم پارگی فرش، ریشه بافی فرش، رنگبرداری فرش دستباف و… بر روی فرش شما انجام خواهد شد.

 

۷٫ خدمات مبلشویی

 

کمتر قالیشویی را می توان یافت که در کنار شستشوی فرش ها، ارائه دهنده خدمات مبلشویی نیز باشد. تیم فارسی اما برای راحتی حال مشتریان خود خدمات مبلشویی در محل نیز در نظر گرفته است. از این رو شما می توانید ضمن شستشوی فرش های خود، در خانه به کمک تیم فارسی مبلمان خود را نیز دوباره تمیز و نو داشته باشید.

این تیم از بروزترین و مجهزترین دستگاه ها و تجهیزات برای شستشوی سریع مبلمان شما بهره خواهد گرفت. این خدمات را می توان یکی از برجسته ترین خدمات یک قالیشویی دانست. که در این مورد قالیشویی فارسی به بهترین شکل از عهده آن برآمده است.

طلسم ساخت جنجالی‌ترین خط لوله دنیا شکسته شد
هم اکنون بخوانید

 

تا به اینجا خدمات ارائه شده از سوی قالیشویی فارسی را با هم بررسی کردیم. کمتر قالیشویی را می توان یافت که خدمات همه جانبه ای را در زمینه قالیشویی داشته باشد. و این موضوع به خوبی نشان دهنده آن است که قالیشویی فارسی یک قالیشویی معتبر و نام آشنا در بین قالیشویی های مختلف در تهران می باشد. در ادامه نیز کمی با ویژگی های این قالیشویی آشنا خواهیم شد. ویژگی هایی که به خوبی نشان دهنده آن هستند که این قالیشویی بهترین قالیشویی در تهرانپارس است.  

 

۹ ویژگی برتر قالیشویی فارسی

 

۱٫ پاسخگویی ۲۴ ساعته

 

یکی از ویژگی های عالی قالیشویی فارسی پاسخگویی ۲۴ ساعته به مشتریان است. از این رو شما می توانید در هر زمانی با این قالیشویی تماس گرفته و سوالات خود را پرسیده یا پیگیر فرش های خود باشید.

۲٫ برخورداری از بزرگترین کارخانه اختصاصی

 

قالیشویی فارسی از بزرگترین کارخانه اختصاصی با مساحت ۳۰۰۰ متر برخوردار است. برای همین کلیه مراحل شستشوی انواع فرش ها در محیط کارخانه اختصاصی این قالیشویی زیر نظر کارشناس انجام خواهد شد.

۳٫ تحویل ۴۸ ساعته قالی ها

 

شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن قالی های خود را از این قالیشویی تحویل بگیرید. قالیشویی فارسی تنها طی ۴۸ ساعت شستشو و خشکشویی قالی های شما را انجام خواهد داد. برای همین پیش از مراسمات مختلف می توانید روی این قالیشویی حساب باز کنید.

۴٫ عضو رسمی اتحادیه

 

قالیشویی فارسی یک قالیشویی معتبر و عضو رسمی اتحادیه است. کد اتحادیه این قالیشویی  ۰۴۶۶۰۲۳۵۴۶ می باشد و به صورت کاملاً مجاز مشغول به فعالیت است . شما همچنین می توانید شماره تلفن این مرکز را از ۱۱۸ دریافت کنید.

۵٫ امکان پرداخت درب منزل

 

برای سپردن قالی های خود به این قالیشویی نیازی نیست که به دفتر قالیشویی فارسی مراجعه کنید. چرا که قالی های شما از درب منزل از شما تحویل گرفته خواهد شد و بعد از تحویل فرش ها می توانید از طریق دستگاه پوز سیار، درب منزل پرداخت را انجام دهید.

۶٫ تحویل فرش ها به صورت لول و کاور شده

 

قالی ها بعد از شستشو برای آن که تمیزی خود را حفظ کنند اتو کشی شده و در نهایت به صورت لول شده و کاور پیچ شده به شما تحویل داده خواهند شد. از این رو به هیچ عنوان در طی مسیر آلوده نمی شوند.

۷٫ استفاده از بهترین مواد شوینده

 

قالیشویی فارسی همواره در شستشوی قالی ها و تابلو فرش ها از بهترین متریال بهره می گیرد. هر قالی بسته به نوع و جنس خود با بهترین مواد شوینده شستشو خواهد شد. برای همین قالی ها کاملاً تمیز و خوشبو تحویل داده می شوند.

۸٫ در نظر گیری بهترین قیمت

 

قالیشویی فارسی همواره با حفظ کیفیت شستشو و نیز استفاده از بهترین متریال در تلاش است تا مناسب ترین هزینه را برای ارائه خدمات به مشتریان خود در نظر بگیرید. از این رو شما می توانید با مناسب ترین قیمت شستشوی قالی های خود را به این تیم بسپارید.

۹٫ بهره مندی از پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات

 

در کارخانه اختصاصی قالیشوی فارسی بروزترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات به کار گرفته شده است. از این رو هر فرش با توجه به شرایطی که داشته با تجهیزات و دستگاه های مناسب به صورت کاملاً اصولی شستشو خواهد شد.

حرف آخر

 

احتمالاً بعد از خواندن این مطلب به خوبی در زمینه انتخاب یک قالیشویی خوب در تهران، از شک و تردید خارج شده اید. چرا که قالیشویی فارسی تمامی آن چه که هر فردی از یک قالیشویی معتبر و حرفه ای انتظار داشته را دارا می باشد. شما می توانید با خیال آسوده شستشوی قالی های خود را به این تیم بسپارید. در واقع قالیشویی فارسی یکی از معتبرترین گزینه ها برای شستشوی اصولی و حرفه ای قالی ها به شمار می رود. تنها با یک تماس می توان از خدمات این تیم حرفه ای بهره مند شد. حتی برای راحتی حال مشتریان، این قالیشویی امکان ثبت سفارش آنلاین را نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

 

 


پایان رپرتاژ آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا