اپلیکیشن کاربردی آچاره برای خدمات و تعمیرات آنلاین

برای همه ما پیش آمده که دلمان بخواهد رباتی در منزل داشته باشیم که کارهایمان را انجام دهد، به تمام امور رسیدگی کند و به اوضاع سرو سامان بدهد.


 اگرچه با وجود پیشرفت تکنولوژی ممکن است روزی این رویا )برای استفاده عموم( به واقعیت تبدیل شود اما به نظر می‌رسد چنین رویایی حداقل چند ده سالی از ما دور باشد. با این حال، جایگزین کارآمدی برای آن وجود دارد که بسیار هوشمندتر، جامع‌تر، کاربردی‌تر و ارزان‌تر است. در این مطلب قصد داریم درباره اپلیکیشن درخواست خدمات و تعمیرات آچاره صحبت کنیم. اپلیکیشنی جامع که تمام خدمات مورد نیاز شما را تامین می‌کند.


اگر دغدغه پیدا کردن نیروی متخصص برای انجام امور خدماتی و تعمیراتی خود را دارید و نمی‌توانید به هر کسی اعتماد کنید و اجازه دهید وارد حریم منزل شما شود؛ آچاره چاره کار شماست. با نصب اپلیکیشن آچاره برای آیفون و اندروید می‌توانید ماهرترین متخصصین شهر خود را پیدا کنید و با ثبت سفارش رایگان درباره خدمت مورد نظرتان با آنها صحبت کنید.


 


اپلیکیشن آچاره چه کاربردی در زندگی شما دارد؟


فرض کنید یک مهمانی غیرمنتظره در پیش دارید و کارهای زیادی برای انجام دارید. باید خانه را حسابی تمیز کنید چون چند وقتی است که به نظافت منزل اهمیت نداده‌اید و همه جا حسابی بهم‌ریخته و کثیف است. بچه‌ها همه جای خانه را بهم ریختند و هیچ چیز سر جایش نیست! آشپزخانه در هم و شلوغ است و چربی و گرد و غبار همه جا را فراگرفته. اوضاع نظافت سرویس بهداشتی هم چندان مناسب نیست و شیر آب آن خراب شده و درست بسته نمی‌شود. از طرفی ادب و احترام به میهمان حکم می‌کند خانه را آراسته و پاکیزه کنید و از طرف دیگر کمبود وقت و دست تنها بودن مانع می‌شود.


گذشته از بحث نظافت منزل، کلی کار هم باید برای پخت و پز غذا انجام دهید. ابتدا باید خرید کنید. از میوه، شیرینی و تنقلات گرفته تا سبزیجات و گوشت و مرغ. بعد هم باید خریدها را مرتب کنید و بعد از شستشوی آنها مشغول به آشپزی شوید. فارغ از بحث خانه‌داری و آشپزی خودتان هم باید به آرایشگاه بروید تا اصطلاحا دستی به سر و روی خود بکشید.


تصور انجام اینهمه کار، به‌تنهایی، در یک روز اگر نگوییم غیر ممکن، لااقل دشوار است. حتی اگر از پس تمام کارها بر بیایید، رمقی برایتان باقی نخواهد ماند که میزبان شایسته‌ای باشید چون با رسیدن مهمان‌ها از نفس افتادید و دیگر حوصله و توان کافی ندارید. جالب است بدانید آچاره برای تمام مواردی که ذکر شد چاره دارد. شما به‌راحتی می‌توانید از متخصصین آچاره برای انجام امور خود کمک بگیرید. کافی است از سرویس اقتصادی نظافت منزل آچاره استفاده کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک نظافتچی ماهر و با اخلاق به منزل شما بیاید و در مدت زمان کوتاهی همه چیز را برق بیندازد. شما حتی می‌توانید با هماهنگی با نیروهای آچاره از آنها در آشپزی، تهیه دسر و پذیرایی از مهمانان کمک بگیرید.  

زمان قرعه کشی پیش‌فروش محصولات ایران خودرو اعلام شد
هم اکنون بخوانید


2222222222222222222222222222222222


این امکان برای شما فراهم است که از بین تعداد زیادی نظافتچی خانم و آقا بهترین فرد را انتخاب کنید و هیچ دغدغه‌ای بابت مورد اعتماد بودن فردی که وارد منزل شما می‌شود نداشته باشید. در آچاره صلاحیت اخلاقی تمام متخصصین طی روندی سختگیرانه بررسی می‌شود و همگی دارای گواهی عدم سوءپیشینه هستند. همچنین می‌توانید با مشاهده کارت واکسن کرونا متخصصین در سایت و اپلیکشن آچاره از این نظر نیز اطمینان حاصل کنید.


جالب است بدانید حتی می‌توانید خرید منزلتان را هم به آچاره بسپارید. تمام اقلام مورد نیاز شما طبق خواست و سلیقه شما در کمترین زمان ممکن تهیه و در اختیار شما قرار خواهد گرفت. و اما یکی از مهم‌ترین بخش‌ها که خدمات زیبایی در محل است. شما می‌توانید از آرایشگر و پیرایشگرهای ماهر آچاره بخواهید به منزلتان بیایند و بدون معطل شدن در سالن‌های آرایشی و قرار گرفتن در محیطی با ریسک ابتلا به کرونا، انواع خدمات آرایش صورت، مو، ناخن، پوست و … را دریافت کنید.


هزینه نصب اپلیکیشن آچاره


نصب اپلیکیشن آچاره کاملا رایگان است و برای هر دو سیستم عامل آی او اس و اندروید قابل دسترس است. برای ثبت سفارش در وبسایت (achareh.co) یا اپلیکیشن آچاره نیاز به پرداخت هزینه نیست و می‌توانید درخواست خود را رایگان ثبت کنید. پس از اتمام مراحل ساده ثبت سفارش، متخصصین آچاره می‌توانند درخواست شما را ببینند و اعلام امادگی کنند تا با آنها وارد مذاکره شوید.


بنابریان برای دانلود اپلیکیشن خدمات و تعمیرات آچاره و یا ثبت درخواست هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد و تنها در صورت توافق با متخصص و نهایی کردن سفارش، هزینه خدمات را پس از انجام کار خواهید پرداخت. این اپلیکیشن روی تمام گوشی‌ها و تبلت‌های اندروید و ios قابل نصب بوده و در اقصی نقاط کشور قابل استفاده است.

یک بشکه آبمیوه انار ۱۵ برابر نفت ارزآوری دارد!
هم اکنون بخوانید


3333333333333333333333333333333


آچاره برای متخصصینی که جویای کار هستند


آچاره تنها برای افرادی که نیاز به خدمات دارند نیست و بستری است که در آن متخصصین حوزه‌های مختلف می‌توانند مشغول به کار شوند. اپلیکیشن آچاره دارای یک نسخه مخصوص متخصصین است. بنابراین اگر در حوزه کاری خود ماهر و با تجربه هستید و دوست دارید خدمات باکیفیت و متعهدانه ارائه دهید، می‌توانید به خانواده بزرگ متخصصین آچاره بپیوندید. پیش نیاز ورود به آچاره این است که در حوزه کاری خود مهارت کامل داشته باشید و فیلترهای سختگیرانه تائید صلاحیت فنی و اخلاقی این مجموعه را پشت سر بگذارید. مصاحبه حضوری و گذراندن دوره آموزشی جزو شرایط ورود به متخصصین آچاره است.


چه خدماتی در اپلیکیشن آچاره ارائه می‌شود؟


آچاره یک اپلیکیشن همه‌کاره است که نیازهای شما را به بهترین نحو تامین می‌کند. بخشی از خدمات قابل ارائه در این اَپ عبارتند از:


  1. نظافت و پذیرایی
  2. نصب و تعمیر لوازم خانگی
  3. تاسیسات لوله‌ کشی، برق‌کاری، سرمایش و گرمایش
  4. دکوراسیون و بازسازی : نقاشی، کاغذ دیواری، کاشی‌کاری، گچ‌کاری، بنایی، نصب انواع کفپوش و …
  5. باغبانی و فضای سبز
  6. نصب و تعمیرات خانگی
  7. کارواش
  8. سرویس و تعمیرات خودرو
  9. اسباب کشی
  10. موبایل و کامپیوتر
  11. زیبایی بانوان
  12. پزشکی و پرستاری
  13. آزمایش و تست‌های بیماری
  14. تندرستی و ورزش
  15. خیاطی و تعمیرات لباس
  16. خدمات حیوانات خانگی


وجه تمایز این اعتماد نو به نقل از برنامه نسبت به سایر اپلیکیشن‌ها تنوع خدمات، رابط کاربری خوب، قیمت رقابتی خدمات، کیفیت خدمات، سرعت بالا و پشتیبانی ۱۲ ساعته در هفت روز هفته است. شایان ذکر است با نصب اپلیکیشن اندروید و یا آی او اس آچاره اعتبار هدیه به شما تعلق خواهد گرفت. همچنین شما می‌توانید با دعوت از دوستان و نزدیکان خود اعتبار هدیه دریافت کنید.برای دریافت و مشاهده همه خدمات میتوانید به آدرس https://Achareh.co  مراجعه کنید


 


 


پایان رپرتاژ آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا