ویلموتس: خبر اخراجم صحت ندارد/ مرا وارد جنگ داخلی باشگاه کردند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته پیش بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه باشگاه رجاء کازابلانکا سرمربی بلژیکی خود مارک ویلموتس را برکنار کرده است. یک هفته بعد اما سرمربی سابق تیم ملی بلژیک همچنان روی نیمکت این تیم مراکشی دیده می‌شود. به همین دلیل سایت HLN بلژیک با سرمربی سابق تیم ملی ایران تماس گرفته است تا با او درباره صحت و سقم خبر منتشر شده درباره اخراجش اطلاعات کسب کند و او نیز قویاً این خبر را تکذیب کرد.

ویلموتس در این باره گفت: در ماه نوامبر سال گذشته (۲۰۲۱) انیس محفوظ که یک حقوقدان است، در انتخاب ریاست باشگاه رجاء کازابلانکا پیروز شد. لازم به گفتن نیست که برای این پست نامزدهای دیگری هم وجود داشت، اما آنها پیروز نشدند و حالا همان افراد از سر خشم و ناراحتی دارند یکسری کارها را انجام می‌دهند. این یک جنگ داخلی است، یک نوع نبرد علیه انیس محفوظ و از آنجایی که او مرا به‌عنوان سرمربی انتخاب کرده است، پای من هم به این ماجرا کشیده شده است.

ویلموتس افزود: من ادعا نمی‌کنم که آنها این خبر را منتشر کرده‌اند، اما مشکل این است که کلی آدم اطراف باشگاه هستند که به رسانه‌ها اطلاعات غلط می‌دهند. اینجا هرکسی دلش می‌خواهد صحبت می‌کند، جز رئیس. او به ندرت مصاحبه می‌کند، درست مانند خود من.

 

انتهای پیام/

 

استقلال تعارف همنشینی با پرسپولیس را رد نکرد/ یک پنالتی به داد ساپینتو و آبی‌ها رسید
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا