طلوع‌کیان: ممکن بود ۳ بر صفر ببازیم اما ۳ بر ۲ بردیم/ توقف بازی به ضرر ورامینی‌ها شد

علی طلوع‌کیان در گفت‌وگو با پایگاه خبری ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل شهرداری ورامین در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال اظهار داشت:‌ شروع خوبی در این بازی نداشتیم و البته در هر دو ستی که باختیم، چند امتیاز از حریف پیش بودیم.

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد ادامه داد: پس از اینکه ۲ ست نخست را به حریف واگذار کردیم، تغییر ارنج دادیم و با اضافه شدن چند بازیکن و همت آنها به بازی برگشتیم و دیداری که ممکن بود ۳ بر صفر ببازیم را ۳ بر ۲ بردیم. با این حال هنوز خیلی کار برای بهتر شدن تیم باید انجام دهیم. به ویژه اینکه همیشه در سفر هستیم و ریکاوری و تمرین در این شرایط خیلی سخت است. 

مربی تیم ملی والیبال در مورد شرایط تیم شهداب گفت: با تغییر کادر فنی، نیاز بود چند نفر به تیم اضافه شوند که مجتبی عطار و کیوان مجردی، انتخاب‌های من بودند. محمود افشاردوست را نیز به عنوان مشاور خودم به تیم دعوت کردم که وزنه بزرگی برای تیم ما به حساب می‌آید. افشاردوست، هماهنگی زیادی با من دارد. تیم به چنین مهره ارزشمندی نیاز داشت چون هر چه مجموعه تیم هماهنگ‌تر باشد، کار بهتر پیش می‌رود.

طلوع‌کیان در مورد حاشیه‌های بازی در ورامین و توقف بازی در ست پنجم گفت: دوست ندارم در مورد مسائل غیر فنی صحبت کنم. بازی برای دقایقی متوقف شد که این توقف در نهایت به ضرر ورامینی‌ها بود و ما برنده شدیم.

به گزارش تسنیم و بر اساس گزارش ناظر بازی، این مسابقه در ست پنجم و در امتیاز ۱۲ بر ۱۱ به سود شهداب به دلیل پرتاب بطری آب از سوی عوامل سالن گل‌عباسی ورامین و پخش شدن آن در زمین مسابقه، به مدت ۲۵ دقیقه متوقف شد تا زمین کاملاً خشک و آماده مسابقه شود.

بزرگ: مس کرمان را خانه خودم می‌دانم/ مردم آبادان لایق بهترین‌ها هستند
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا