الهامی: بازیکنانم کاری کردند کارستان

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ ساکت الهامی پس از برتری یک بر صفر نساجی مازندران مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: این برد را از شهر امام رضا (ع) و شهر مقدس مشهد، به همه هواداران‌مان هدیه می‌کنم. از بازیکنانم تشکر ویژه دارم، به آنها دست مریزاد می‌گویم و کاری کردند کارستان. آنها در این فشار سخت بازی‌های چهار پنج روزه، با تمام جسارت و جنگندگی بازی کردند.

وی افزود: تیم ذوب‌آهن جزو تیم‌های خوب لیگ ماست و به مهدی تارتار بابت تیم خوبش تبریک می‌گویم. دو تیم در جدول همسایه بودند و این سه امتیاز بسیار مهم بود که در ادامه راه به ما کمک کرد. همچنین باید از مسئولان ورزشگاه امام رضا (ع)، هیئت فوتبال استان و همچنین شورای تأمین تشکر کنم که شرایط میزبانی ما را در مشهد فراهم کردند و آرزو دارم هر چه زودتر به ورزشگاه خودمان برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی با اشاره به عملکرد تیمش مقابل ذوب‌آهن، گفت: همانطور که دیروز گفتم، بازی بسیار تاکتیکی و پرفشار بود. در شروع بازی بازیکنان ما نتوانستند آنطور که انتظار داشتیم شروع کنند و ذوب‌آهن از ما بهتر بود. به همین دلیل مجبور شدیم تغییر تاکتیک بدهیم. از دقیقه ۳۰ به بعد بازی متعادل شد و تا انتهای نیمه هر دو تیم موقعیت‌های پراکنده‌ای داشتند که تبدیل به گل نشد. با این حال در نیمه دوم، ما شروع بسیار خوبی داشتیم و خیلی زودتر از حد تصور و روی کار تمرین شده گل زدیم.

الهامی خاطرنشان کرد: گلی که به ثمر رساندیم، کاملاً تمرین شده بود. جایگاهی که ذوب‌آهن در بازی داشت را از آنها پس گرفتیم و مجبور شدند فوتبال انتحاری بازی کنند. با احترامی که به تیم ذوب‌آهن قائلم، اما طوری که ما بازی کردیم، آنها مجبور شدند باب میل ما بازی کنند. طبق خواسته‌ای که داشتیم، می‌خواستیم اگر ذوب‌آهن قصد فشار آوردن روی دروازه ما را دارد، رو به فوتبال مستقیم بیاورد و ابزار دفاع کردن این نوع حملات را داشتیم. بابت این بازی خوب از بازیکنانم تشکر می‌کنم،‌ آنها و تمام همکارانم زحمت کشیدند و من کمترین سهم را داشتند. از حالا برای بازی سخت آینده مقابل تراکتور آماده می‌شویم که ۵-۴ روز دیگر برگزار می‌شود.

وزنه‌برداری جوانان جهان| ثبت رکورد جهانی و کسب سه مدال طلا برای قهرمان ایرانی
هم اکنون بخوانید

ادامه دارد…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − ده =

دکمه بازگشت به بالا