پدر جوکوویچ: استرالیا پسرم را به اسارت گرفته است/ نواک نماد کشورهای مظلوم و فقیر است

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری چمپیونات روسیه، سردجان جوکوویچ در مورد مشکلاتی که پسرس یعنی نواک پس از ورود به استرالیا با آنها مواجه شد،گفت: پسرم در اسارت استرالیا است. نواک نماد و رهبر جهان آزاد، کشورهای مظلوم و فقیر است. نواک نشان داد که حتی در چنین کشور کوچک اما قهرمان صربستان می‌تواند به بهترین تنیسور و ورزشکار جهان تبدیل شود.

پدر بهترین تنیسور جهان افزود: همیشه می‌توانید ادعا کنید اما حقیقت مثل آب است و راهش را پیدا می‌کند. نواک اسپارتاک ( برده شورشی دوران روم باستان) جهان جدیدی است که بی‌عدالتی، استعمار و ریاکاری را تحمل نمی‌کند اما برای برابری همه مردم صرف‌نظر از رنگ پوست‌، دین و ثروت‌شان مبارزه خواهد کرد.

سردجان جوکوویچ در ادامه اظهار داشت: شاید جهان ثروتمند مانع بازی نواک در تنیس شود اما چهره واقعی‌اش نمایان خواهد شد و یک بازی جدید جدی‌تر آغاز می‌شود. در یک طرف آن نمایندگان حریص و متکبر جهان الیگارشی هستند و در سوی دیگرش جهان آزاد و مفتخر که به عدالت، حقیقت، بازی صادقانه و رویاهای فرزندانش ایمان دارند، وجود دارند.

نواک جوکوویچ بر خلاف قوانین استرالیا بدون تزریق واکسن کرونا و داشتن معافیت‌نامه پزشکی قصد ورود به استرالیا را داشت اما ماموران مرزبانی این کشور مانع ورود این تنیسور صربستانی به خاک کشورشان شدند. نواک جوکوویچ سپس به مدت ۶ ساعت در منطقه‌ای دور از فرودگاه تحت نظر پلیس بود. او هم‌اکنون در هتل پارک که محل نگهداری پناهجویان بازداشتی است اقامت دارد. جوکوویچ پس از استقرار در این هتل از مدیرانش پرسیده آیا زمین تنیسی برای تمرین وجود دارد. جوکوویچ اعلام کرده حاضر است برای مدت طولانی در این مکان بماند.

مارکا برای سومین بار خبر از توافق رونالدو با النصر داد!/ قراردادی 7 ساله تا 2030
هم اکنون بخوانید

نواک جوکوویچ برنده ۲۰ گرنداسلم تاکنون ۹ بار قهرمان تنیس آزاد استرالیا شده است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا